  • Data: 2016-04-10 22:38:04
    Temat: Re: Autonomiczne samochody i kolizja Google-car
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.04.2016 o 18:59, Pszemol pisze:

    > Nie zrozumiałeś po prostu i złościsz się...

    Ależ zrozumiałem, widzę że jesteś za głupi żeby pojąć co się do Ciebie
    pisze, względnie nie potrafisz odpowiedzieć na cytowany tekst.
    A zapewne jedno i drugie.

    > Sens mojej wypowiedzi był taki, że przenosisz "trudności na drodze"
    > dla typowego kierowcy (pieszy bez odblasków na nieoświetlonej drodze
    > w nocy) do dyskusji o samochodach automatycznych

    Co Ty bredzisz?
    Czytasz w ogóle na co odpowiadasz?

    Bo ja napisałem o konkretnej sprawie i problemie, którego nie ma typowy
    kierowca, jako że zawsze będzie chronił siebie.
    A ty pierdzielisz o czymś kompletnie bez związku.

    EOD i PLONK WARNING, jakbyś miał zamiar swoje pozabestowe kretynizmy
    ciągnąć.