  • Data: 2016-04-11 18:04:52
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 11.04.2016 o 10:38, ks pisze:

    > tak dla informacji: nie wiem czy to istnieje gdzieś indziej, ale
    > niestety w Krakowie mamy chodniki pieszo rowerowe (te z poziomym
    > podziałem znaku):
    > http://wrower.pl/prawo/znak-c-16-c-13-droga-dla-pies
    zych-i-rowerow,3187.html

    > więc przejście - zebra łączy się z chodnikiem gdzie dozwolony jest ruch
    > dla rowerów.

    Mam takie same pod domem - bardzo fajny pomysł.
    Tylko weź pod uwagę, że taki rowero-chodnik, jest dużo szerszy niż
    zazwyczaj.
    I dlatego mówię, że tak to powinno być robione, tam gdzie się da.
    A gdzie się nie da - zakaz, zwłaszcza jak ruch pieszych spory.

    Ale wracają - co to zmienia w kwestii przejeżdżania przez zebrę?