  • Data: 2016-04-10 22:33:36
    Temat: Re: wyrabianie dobrego nawyku.
    Od: Cavallino <c...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 10.04.2016 o 19:01, Pszemol pisze:
    > "Cavallino" <c...@k...pl> wrote in message
    >
    > Ciasne mózgi często robią niesłuszne generalizacje na podstawie
    > pojedynczych i często bardzo wyjątkowych doświadczeń...

    Ciasne łby zeżarte azbestem, czują się upoważnione do oceny czy coś jest
    pojedynczym przypadkiem, czy jednak generalnym zagrożeniem.
    Nie ma ŻADNYCH powodów aby pozwolić rowerzystom przejeżdżać przez pasy.

    Tam gdzie jest to bezpieczne i uzasadnione, można zrobić przejazd dla
    rowerów.
    I tak już się dzieje.

    Niestety - również o tych przypadkach pisałem, bo akurat mam na swojej
    trasie ścieżkę rowerową.
    I pedalarstwo nagminnie przejeżdża przez taki przejazd na czerwonym.
    Więc żadne udogodnienia nic nie da.

    > Trzeba trochę inteligencji aby zobaczyć większy obrazek rzeczywistości.

    No właśnie.
    Ty jej nie masz, azbest zeżarł, więc widzisz tylko własną wygodę.