-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
Date: Wed, 28 Mar 2012 10:38:34 +0200
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 74
Message-ID: <jkuime$47h$1@inews.gazeta.pl>
References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3V9yY3$13C@mike.oldfield.org.pl>
<jk6blr$vvg$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3VBPSY$13G@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3VBTfd$13T@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3VC6T4$13d@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3VChrR$13n@mike.oldfield.org.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<c1.01.3VDKWh$13r@mike.oldfield.org.pl> <jkpfbh$rfh$1@inews.gazeta.pl>
<c1.01.3VHPDq$14G@mike.oldfield.org.pl> <jkt756$45p$1@inews.gazeta.pl>
<9...@4...net>
<jkudhk$dff$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: avg61.neoplus.adsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1332923918 4337 83.27.40.61 (28 Mar 2012 08:38:38 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 28 Mar 2012 08:38:38 +0000 (UTC)
Importance: Normal
In-Reply-To: <jkudhk$dff$1@inews.gazeta.pl>
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3538.513
X-Priority: 3
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3538.513
X-User: jjll
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2441653
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Massai" napisał w wiadomości grup
J.F. wrote:
>> > Zredukowałeś sobie bieg do trójki, jedziesz 50, wychylasz się,
>> > lewy
>> > pas, idzie ładnie, tylko debil którego wyprzedzasz - uznał że to
>> > "obraza majestatu". Dodaje gazu.
>> > Ciągniesz na trójce? Zrzucasz na dwójkę? Hamujesz?
>> Ja tam nie wiem czy to dobry przyklad. Predkosc akurat taka ze sie
>> juz
>> pewnie nie oplaca na dwojke redukowac.
>Zakład?
>Na dwójce w większości aut dociągniesz do 85-90 km/h.
>Jak jakaś honda wysokoobrotowa to i stówę zamkniesz.
Ale zanim sie zorientujesz ze obrazalskiego wyprzedzasz, to juz masz
70 na liczniku.
>Ta "nieopłacalność" w manualu wynika właśnie z czasu potrzebnego na
>zmianę biegów, z 3 na 2 i potem przy odcięciu z 2 na 3.
>Automat, gdy się zdecydujesz na kickdown - robi to naprawdę
>błyskawicznie.
Ale co znaczy "zdecydujesz" ? To ty wyprzedzasz wciskajac gaz
umiarkowanie, bo moze wyprzedzany nie bedzie stawial oporu ?
Roznica wlasnie w tym ze dwojke to ja moge wrzucic przed
wyprzedzaniem, a ty masz urwane 0.5-1 s
>W moim prościutkim automacie taka reakcja na kickdown wygląda tak:
>depnięcie do dechy-około 0.3 sek "przeliczania" czy warto-zmiana
>biegu
>jakieś 0.3. W sumie między 0.5s a 1s.
Ale co to za "prosty automat", bo teraz sie tych automatow namnozylo,
>> Wiec opis jest raczej taki: jedziesz sobie automatem, wciskasz
>> buta, a
>> samochod mysli, mysli i w koncu przyspiesza. W manualu wbijasz
>> dwojke
>> widzac zblizajaca sie okazje a potem wystarczy depnac.
>To "myśli, myśli" to mit. Tak naprawdę tego myślenia jest bardzo
>mało.
Sekunda nawet, o ile dobrze zrozumialem poprzedni akapit :-)
>> > Dodatkowo - nie zapominaj o taki drobnym szczególe jak to że przy
>> > ASB przez cały czas obie ręce masz na kierownicy.
>
>> No jak - a kto przed wyprzedzaniem przelaczy z Econo na Sport ? :-)
>Nie mam takich trybów ;-)
No to z D na 2 ... czy moze lepiej na 1 ? myslenie dluzej trwa niz
zmiana :-)
>> > I tak baj di łej - powiedz kierowcom formuły 1 że przerasta ich
>> > opanowanie pojazdu. Bo oni mają automaty (no, półautomaty).
>> A nie recznie sterowane jednak ?
>Ala nadal sprzęgła nie ma... jak oni sobie radzą bez tych
>międzygazów,
>bez kontroli płynności wrzucania biegu...
Tak sobie radza ze jak wjedzie w zwirek to wyjechac nie moze :-P
W sumie to nie zauwazylem - na pozycje startowa potrafia powolutku
podjechac, czy ich ekipa dopycha ?
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 28.03.12 13:02 Massai
- 31.03.12 00:39 Adam Płaszczyca
- 31.03.12 00:39 Adam Płaszczyca
- 31.03.12 00:47 Adam Płaszczyca
- 31.03.12 07:31 MadMan
- 31.03.12 07:57 cef
- 31.03.12 09:15 J.F.
- 31.03.12 11:14 cef
- 31.03.12 11:25 J.F.
- 31.03.12 12:00 DoQ
- 31.03.12 19:44 Massai
- 01.04.12 00:40 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 00:40 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 00:37 Adam Płaszczyca
- 01.04.12 00:38 Adam Płaszczyca
Najnowsze wątki z tej grupy
- [OT] Lewe oprogramowanie
- droga laweta
- Co tam się odpierdala w tej Warszawie?
- skąd się biorą tacy debile?
- wina Tóska
- Rewolucja/Rewelacja!
- grupa ożyła ;)
- Być jak Clint
- Aby WKOOOORWIĆ ekofaszystów ;-)
- OC - podwyżka
- wyszedł z domu bez buta
- Bieda hud.
- Strach się bać
- Koniec smrodów
- Krematorium
Najnowsze wątki
- 2024-11-29 Dławik CM
- 2024-11-29 [OT] Lewe oprogramowanie
- 2024-11-29 Błonie => Sales Specialist <=
- 2024-11-29 Warszawa => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2024-11-29 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-29 Białystok => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-11-29 Pómpy ciepła darmo rozdajoo
- 2024-11-29 Białystok => Application Security Engineer <=
- 2024-11-29 Białystok => Programista Full Stack (.Net Core) <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-29 Wrocław => Key Account Manager <=
- 2024-11-29 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-29 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=
- 2024-11-27 Re: UseGalileo -- PRODUKTY I APLIKACJE UŻYWAJĄ JUŻ DZIŚ SYSTEMU GALILEO