eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat [bedzie flejmik?:)]Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Date: Tue, 27 Mar 2012 22:54:13 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 45
    Message-ID: <9...@4...net>
    References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3V9yY3$13C@mike.oldfield.org.pl>
    <jk6blr$vvg$1@news.task.gda.pl> <c1.01.3VBPSY$13G@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3VBTfd$13T@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3VC6T4$13d@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3VChrR$13n@mike.oldfield.org.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <c1.01.3VDKWh$13r@mike.oldfield.org.pl> <jkpfbh$rfh$1@inews.gazeta.pl>
    <c1.01.3VHPDq$14G@mike.oldfield.org.pl> <jkt756$45p$1@inews.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: h82-143-187-50-static.e-wro.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1332881647 24509 82.143.187.50 (27 Mar 2012 20:54:07 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Tue, 27 Mar 2012 20:54:07 +0000 (UTC)
    X-User: jjll
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2441617
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia Tue, 27 Mar 2012 20:15:34 +0000 (UTC), Massai napisał(a):
    > Zabierasz się do wyprzedzania - manualem.
    > Zredukowałeś sobie bieg do trójki, jedziesz 50, wychylasz się, lewy
    > pas, idzie ładnie, tylko debil którego wyprzedzasz - uznał że to
    > "obraza majestatu". Dodaje gazu.
    > Ciągniesz na trójce? Zrzucasz na dwójkę? Hamujesz?
    > W przypadku automatu to wygląda tak:
    > Wyprzedzasz, debil uznaje że przyspieszy, sandał w podłogę i mniej niż
    > pół sekundy później masz dwójkę, ciągniesz do odcięcia, trójka się
    > wbija w 0.3 sekundy, i załatwione.

    Ja tam nie wiem czy to dobry przyklad. Predkosc akurat taka ze sie juz
    pewnie nie oplaca na dwojke redukowac.

    Wiec opis jest raczej taki: jedziesz sobie automatem, wciskasz buta, a
    samochod mysli, mysli i w koncu przyspiesza. W manualu wbijasz dwojke
    widzac zblizajaca sie okazje a potem wystarczy depnac.

    No i pamietam dane VW sprzed dekady. silnik 2.8, przyspieszenie do setki
    7.6s na recznej skrzyni i 9.6 w automacie. Wiec to raczej ten debil z
    przodu ma szanse zredukowac i uciec twojemu wspanialemu automatowi :-)

    > Idę o zakład że 99% kierowców (także 99% tej grupy) nie potrafi zmienić
    > biegu na wyższy szybciej niż zwykła klasyczna hydrokinetyczna ASB.
    > Nie mówiąc już o redukcji z dobraniem obrotów.

    No, biegi 4-3 zmienia sie akurat szybko. 3-2 to troche bardziej
    skomplikowane, ale tu raczej trzeba szybko 2-3 :-)

    > Dodatkowo - nie zapominaj o taki drobnym szczególe jak to że przy ASB
    > przez cały czas obie ręce masz na kierownicy.

    No jak - a kto przed wyprzedzaniem przelaczy z Econo na Sport ? :-)

    > Najedziesz na kamień - utrzymasz.

    Tak prawde mowiac to jeszcze mi sie nie zdarzylo zebym nie utrzymal -
    czasem jedna reka i bez wspomagania ..

    > I tak baj di łej - powiedz kierowcom formuły 1 że przerasta ich
    > opanowanie pojazdu. Bo oni mają automaty (no, półautomaty).

    A nie recznie sterowane jednak ?

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: