  • Data: 2012-03-21 13:22:15
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: "Massai" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    J.F wrote:

    > Obroty ciagle 2000 a nie 850. Pali trzy razy za duzo.

    Bez gazu? Komputer pokazuje 1 l/100km (bo mniej nie potrafi).

    Herezje jakieś opowiadasz.
    Twoim zdaniem ilość zużywanego paliwa jest ściśle związana z obrotami?
    Niby przy danych rpm zawsze podawana jest ta sama ilość paliwa?

    > No i zaraz rodzi sie pytanie co na ostrzejszych gorkach, gdzie trzeba
    > hamowac silnikiem ? :-)

    A co za problem?
    Po to masz w automacie inne tryby, np D3 (wyłącza czwórkę z użycia) czy
    wręcz D1 (jeździ tylko na jedynce).
    D2 wbrew temu co część userów myśli - zazwyczaj działa trochę inaczej,
    tzn. samochód przy ruszaniu pomija jedynkę, startuje z dwójki, jak
    trzeba zmniejszyć moment na kołach zimą. W niektórych blokuje na
    sztywno dwójkę.

    Ja akurat tych trybów nie mam, bo mam możliwość ręcznej zmiany biegów i
    w razie potrzeby mogę wymusić dowolny bieg.
    Używam tego może raz na rok...

    > A ile bys spalil na recznej ? 5 czy 6 ?

    Pewnie tyle samo. To tylko przykład na to że automat nie oznacza
    koniecznie spalania 10l/100...

    --
    Pozdro
    Massai