  • Data: 2012-03-21 21:23:07
    Temat: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 21.03.2012 Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> napisał/a:

    > Ależ oczywiście. I można przewidując kompensować wszytkie niedoskonałości
    > automatu. Ja wole się skupic na jeździe.

    Tylko widzisz, ja uważam, że automat to *rewelacyjne* rozwiązanie dla
    przeciętnego kierowcy oraz dla kiepskiego kierowcy. Pewne zalety ręcznej
    jest w stanie wykorzystać ułamek kierowców, ułamek zdecydowanie nie
    przekraczający promila. A i ten ułamek przez większość czasu jazdy
    wygodniej by miał z automatem. Ja sobie z ręczną jakoś tam radzę (jak mi
    się zerwała linka sprzęgła to pojechałem dalej, na miejsce dojechałem),
    ale po cholerę mi manual w korkach czy na autostradzie?

    Nie, nie wynika.

    Pzdr,
    Krzysiek Kiełczewski