eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAutomat [bedzie flejmik?:)]Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!wsisiz.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfe
    ed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.new
    s.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    Date: Mon, 19 Mar 2012 00:06:12 +0100
    From: ojciec <e...@p...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
    Thunderbird/10.0.2
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
    References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5epm$ep7$1@usenet.news.interia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jk5jm6$mlj$1@usenet.news.interia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jk5n13$s6f$1@usenet.news.interia.pl>
    <s...@k...sail-ho.pl>
    <jk5phl$n4$1@usenet.news.interia.pl>
    In-Reply-To: <jk5phl$n4$1@usenet.news.interia.pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Antivirus: avast! (VPS 120318-0, 2012-03-18), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Lines: 34
    Message-ID: <4f666a81$0$26698$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.27.19.70
    X-Trace: 1332112001 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 26698 83.27.19.70:34555
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439932
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2012-03-19 00:02, megrims pisze:
    > W dniu 2012-03-18 23:42, Krzysiek Kielczewski pisze:
    >> Dnia 18.03.2012 megrims<m...@i...pl> napisał/a:
    >>
    >>>>>> Tak z ciekawości (podpinam się w dość losowym miejscu) jak
    >>>>>> samochodem z
    >>>>>> automatem wyjechać z miejsca, gdzie udaje mi się wyjechać tylko
    >>>>>> metodą
    >>>>>> rozbujania samochodu przód-tył? Oczywiście z uwzględnieniem
    >>>>>> różnych ASB,
    >>>>>> bo to pewnie robi różnicę.
    >>>>>
    >>>>> Da się..
    >>>>
    >>>> Ale jak? Parę razy automatem jeździłem, ale w lecie w trasach, w zimie
    >>>> raz i nie musiałem się wykopywać - po prostu nie wiem.
    >>
    >>> Fakt, że to zależy od konkretnej skrzyni i konkretnej sytuacji.
    >>> Manualną jest pewnie łatwiej.
    >>
    >> Ej, ale napisz wreszcie jak. Wrzucam "D", puszczam powoli hamulec,
    >> dojeżdżam do końca (zaczyna się ślizgać)... i co dalej? Hamulec?
    >> Przerzucam wajchę tocząc się?
    >>
    >> Pzdr,
    >> Krzysiek Kiełczewski
    >
    > Tymi automatami, którymi miałem okazję się wykopywać dało się
    > robić tak, że dajesz D i gaz. Jak zaczynał się ślizgać, to noga
    > z gazu i jak się cofnął na do oporu, to znów gaz. Ale delikatnie
    > oczywiście. Jeszcze kwestia czy lepiej ESP wyłączyć w tym czasie,
    > czy nie.
    A to jest wyznacznik co lepsze?Ja myślałem ze odpowiednie terenowe opony
    i duży prześwit jest odpowiedzialny za wykopywanie/ nie zakopywanie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: