-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
ria.pl!not-for-mail
From: megrims <m...@i...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Automat [bedzie flejmik?:)]
Date: Mon, 19 Mar 2012 00:02:12 +0100
Organization: INTERIA.PL S.A.
Lines: 28
Message-ID: <jk5phl$n4$1@usenet.news.interia.pl>
References: <jk5b94$d9k$1@news.task.gda.pl> <jk5epm$ep7$1@usenet.news.interia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jk5jm6$mlj$1@usenet.news.interia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
<jk5n13$s6f$1@usenet.news.interia.pl>
<s...@k...sail-ho.pl>
NNTP-Posting-Host: heh26.internetdsl.tpnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: usenet.news.interia.pl 1332111733 740 79.187.111.26 (18 Mar 2012 23:02:13
GMT)
X-Complaints-To: u...@f...interia.pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 18 Mar 2012 23:02:13 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
In-Reply-To: <s...@k...sail-ho.pl>
X-Antivirus: avast! (VPS 120318-1, 2012-03-18), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2439931
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-03-18 23:42, Krzysiek Kielczewski pisze:
> Dnia 18.03.2012 megrims<m...@i...pl> napisał/a:
>
>>>>> Tak z ciekawości (podpinam się w dość losowym miejscu) jak samochodem z
>>>>> automatem wyjechać z miejsca, gdzie udaje mi się wyjechać tylko metodą
>>>>> rozbujania samochodu przód-tył? Oczywiście z uwzględnieniem różnych ASB,
>>>>> bo to pewnie robi różnicę.
>>>>
>>>> Da się..
>>>
>>> Ale jak? Parę razy automatem jeździłem, ale w lecie w trasach, w zimie
>>> raz i nie musiałem się wykopywać - po prostu nie wiem.
>
>> Fakt, że to zależy od konkretnej skrzyni i konkretnej sytuacji.
>> Manualną jest pewnie łatwiej.
>
> Ej, ale napisz wreszcie jak. Wrzucam "D", puszczam powoli hamulec,
> dojeżdżam do końca (zaczyna się ślizgać)... i co dalej? Hamulec?
> Przerzucam wajchę tocząc się?
>
> Pzdr,
> Krzysiek Kiełczewski
Tymi automatami, którymi miałem okazję się wykopywać dało się
robić tak, że dajesz D i gaz. Jak zaczynał się ślizgać, to noga
z gazu i jak się cofnął na do oporu, to znów gaz. Ale delikatnie
oczywiście. Jeszcze kwestia czy lepiej ESP wyłączyć w tym czasie,
czy nie.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.03.12 00:06 ojciec
- 19.03.12 00:07 megrims
- 19.03.12 00:11 ojciec
- 19.03.12 00:19 to
- 19.03.12 00:25 Krzysiek Kielczewski
- 19.03.12 00:32 Tomasz Pyra
- 19.03.12 00:34 Tomasz Pyra
- 19.03.12 00:37 Rafał \"SP\" Gil
- 19.03.12 00:40 to
- 19.03.12 00:42 Rafał \"SP\" Gil
- 19.03.12 00:42 megrims
- 19.03.12 00:45 J.F.
- 19.03.12 00:46 J.F.
- 19.03.12 00:49 scobowski
- 19.03.12 00:54 to
Najnowsze wątki z tej grupy
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
Najnowsze wątki
- 2024-12-20 Precedensy politycznie motywowanego nie wydawania w UE
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Obrońcy
- 2024-12-20 Gdańsk => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-20 czyste powietrze
- 2024-12-20 Katowice => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-20 Opole => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-20 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-20 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2024-12-20 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-20 Ekstradycja
- 2024-12-20 Mikroskop 3D
- 2024-12-20 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-20 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe