  • Data: 2014-01-25 15:32:40
    Temat: Re: Automapa i yanosik
    Od: "P.B." <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sat, 25 Jan 2014 14:15:56 +0000 (UTC), Rafał Grzelak napisał(a):

    > Czasem odpalam Google Maps i Yanosika rownoczesnie.
    > Yanosik ma taka opcje, ze pracuje sobie w tle, sam wyskakuje do
    > wierzchu kiedy informuje o jakims POI, a potem sam znika. To sie nazywa
    > "rysowanie na innych aplikacjach".

    I to jest bardzo dobra kombinacja. Używam od dwóch miesięcy nawigacji z
    Google i Yanosika na SE Xperia Neo V. Do tego, żeby jeszcze sobie utrudnić,
    to za łączność odpowiada Aero2. Objeździłem w ten sposób Kaszuby, Kociewie,
    kawał Warmii i Mazur odwiedzając codziennie kilku klientów w różnych
    miejscowościach. Nawigacja precyzyjnie prowadzi pod adresy w takich
    mieścinach jak Orneta, Czersk, czy Pelplin, a Yanosik ostrzega o
    utrudnieniach, wyskakując na pierwszy plan gdy coś się dzieje.
    Próbowałem używać Co Pilot, ale często prowadził w kartofle, więc został
    usunięty z telefonu. Kiedyś doskonały był NaviExpert, ale teraz to jest
    jakaś pomyłka.
    Zestaw Google Maps + Yanosik + Aero2 jest za darmo, a pełną funkcjonalność
    porządnej nawigacji. Chyba, że dla kogoś istotna jest możliwość wyboru
    głosu pilota, czy jednego z fefnastu słitaśnych zestawów kolorów menu.

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek