  • 1. Data: 2010-05-05 08:41:18
    Temat: Re: Autko za tysiaka
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "macko" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:hrs9ol$971$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > 1000zł (1500zł budżet). Obecne wymagania:
    > -silnik hmm.... no musi być ale rodzaj paliwa bez znaczenia
    > -przegląd techniczny musi przejść (istotne el. jak progi, podłużnice itd.
    > mają być bez firanek)
    > Samochód potrzebuje do jazdy ale raczej w obrębie miasta lub niewiele poza
    > nim (do 50km w jedną stronę). Założenie jest takie żeby przez rok może
    > trochę wiecej jak najmniej dołożyć do tego strucla ale żeby jeździło. I
    > teraz moje pytanie co Grupowicze polecacie? Zastanawiam się czy lepiej
    > kupić świeżego Malucha czy trochę starsza Ładę (z tym samochodem mam dobre

    Kup coś co może nie wygląda ale jest w dobrym stanie technicznym.
    Dobrze więc aby od jakiegoś znajomego coś dostać
    W rodzinie takie bedzie niedługo do pchnięcia. Wygląd z lekka odstrasza ale
    technicznie to te auto zapinkala codziennie. Tylko jak chcesz malucha to to
    za duże bo to mondeo

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2010-05-05 19:26:51
    Temat: Autko za tysiaka
    Od: "macko" <k...@i...pl>

    Witam,

[...]

    pzdr. macko
    Opel Astra X17DTL 96r.

  • 3. Data: 2010-05-05 19:36:40
    Od: tadek <t...@p...onet.pl>

    On 5 Maj, 19:26, "macko" <k...@i...pl> wrote:
> [...]
    > teraz moje pytanie co Grupowicze polecacie? Zastanawiam się czy lepiej kupić
    > świeżego Malucha czy trochę starsza Ładę (z tym samochodem mam dobre

    za tysiąc to lichy rower

  • 4. Data: 2010-05-05 19:41:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Skoda Favorit

    Wuj kupił za 1100zł. Stan rewelacyjny jak na wiek i cenę :).

  • 5. Data: 2010-05-05 19:48:35
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    macko wrote:
    > Witam,
    >
    > od kilku dni przegladam ogłoszenia celem zakupu samochodu za magiczne
    > 1000zł (1500zł budżet). Obecne wymagania:

    podlot caro z gazem?

  • 6. Data: 2010-05-05 20:11:14
    Od: marjan <k...@g...com>

    W dniu 05.05.2010 19:26, macko pisze:
> [...]
    > teraz moje pytanie co Grupowicze polecacie? Zastanawiam się czy lepiej kupić
    > świeżego Malucha czy trochę starsza Ładę (z tym samochodem mam dobre

    Kumpel przedwczoraj za ok. 1500 kupił Uniaka 1.0 z gazem, na chwilę
    obecną jest wniebowzięty ;) (a ja go dobrze rozumiem, bo ja też jestem
    20-letnim studentem)

    --
    Pozdrawiam serdecznie, Fiat Punto mk1 '99
    Mariusz [marjan] Morycz Uniden 520 + President Indiana

  • 7. Data: 2010-05-05 20:35:59
    Od: "macko" <k...@i...pl>

    Użytkownik "marjan" <k...@g...com> napisał w wiadomości

    > Kumpel przedwczoraj za ok. 1500 kupił Uniaka 1.0 z gazem, na chwilę obecną
    > jest wniebowzięty ;) (a ja go dobrze rozumiem, bo ja też jestem 20-letnim
    > studentem)
    ----

    No i o to chodzi. Młoda dziewczyna-studentka chciałaby pojeździć samochodem
    na zakupy, na kawę obojętnie gdzie. Na dłuższe trasy mamy astrę ale po
    mieście chciałaby się kulać swoim. Tylko 1500zł. Postawię chyba na Ładę bo
    to znana mi konstrukcja a zawsze większa niż Malczan chociaż zobaczę co z
    tego pomysłu wyjdzie.

    pzdr. macko
    Opel Astra X17DTL 96r.

  • 8. Data: 2010-05-05 20:36:48
    Od: "f" <f...@c...gh>

> [...]
    > teraz moje pytanie co Grupowicze polecacie? Zastanawiam się czy lepiej
    > kupić świeżego Malucha czy trochę starsza Ładę (z tym samochodem mam dobre

    Za 1000 zł jest sporo aut
    Najlepiej coś masowego i pospolitego
    Polonez, Skoda,Fiat,Opel

  • 9. Data: 2010-05-05 20:51:50
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik "macko" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    Zastanawiam się czy lepiej kupić
    > świeżego Malucha czy trochę starsza Ładę (z tym samochodem mam dobre
    > wspomnienia), może jakiegoś Forda...

    To szukaj jakiegoś CC lub uno. Spełni wszystkie twoje wymagania a nie będzie
    tak kaleczne jak maluch. A jeśli chcesz stylowo to szukaj jakiegoś kafera -
    może się uda ;)
    Ładę odradzalbym - ma raczej tragiczne blachy i mechanicy bardzo nie lubią
    ładowskich gaźników. Z tego typu aut jeśli już to polecałbym skodę favorit,
    ale gdybym to ja stałb przed tym wyborem szukałbym CC lub uno ze wskazaniem
    na CC.
    --
    Jackare

  • 10. Data: 2010-05-05 20:53:59
    Od: "Feniks" <F...@n...ma.maila>

    macko wrote:
    > Witam,
    >
    > od kilku dni przegladam ogłoszenia celem zakupu samochodu za magiczne
    > 1000zł (1500zł budżet).

    Malucha. Do 1000zł znajdziesz zadbane sztuki z blachą w dobrym stanie. Auta
    wyższej klasy w tej cenie to będzię jeżdząca kupa złomu której od lat nikt
    nie naprawiał bo się nie opłaca.