  • Data: 2022-05-04 15:37:02
    Temat: Re: Auta elektryczne
    Od: Myjk <m...@n...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 3 May 2022 13:16:20 +0200, J.F

    > Okna/drzwi trzeba otworzyc przed wejsciem i przewietrzyc.

    Gucio ci to da, skoro plastiki, krzesła itp. są rozgrzane do >60sC.

    > Kupiles se skorę, to cierp :-)

    No tak, bo przecież materiał to się nie grzeje, jest czarodziejski.

    > Zadziwiajace, ale fotele malo grzeja. Widac małą pojemnosc cieplną
    > maja. Deska promieniuje ... w szybe, bo u mnie mocno pozioma, a
    > pionowa czesc z kolei slabo nasloneczniona byla.
    > Natomiast cala reszta owszem - nagrzana mocno, i promieniuje wrednie
    > przez dluzszy czas.

    Zadziwiające to jest że notorycznie zaprzeczasz rzeczywistości.

    > No jak - pol godziny musi chodzic i to na pelnych obrotach :-)

    No to policz ile w tym czasie zużyje energii wiedząc że kompresor ciągnie w
    porywach 300W, wentylator chłodnicy 100W i wentylator kabiny 100W.

    > I tu by sie wlasnie wentylacja postojowa bardzo przydala.
    > Tzn w spaliniaku.

    Ale nie ma, znaczy nikt nie potrzebuje. hehe

    --
    Pozdor
    Myjk