  • Data: 2022-05-04 15:48:47
    Temat: Re: Auta elektryczne
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 4 May 2022 15:20:28 +0200, Myjk wrote:
    > Tue, 3 May 2022 13:06:04 +0200, J.F
    >
    > Czyli jak nie wytrzymał to znaczy że było więcej?

    Tak.
    One byly w naslonecznionym miejscu - tez troche dodaje.

    > ROTFL Już widzę jak wiatrak nawiewając 30sC do kabiny, gdzie jest ponad
    > 60sC, wygrywa z zyskami słonecznymi. Weź się fizyki poucz trochę. Wg twojej
    > teorii parę wiatraków w domu czy w biurze wystarczy aby go chłodzić a klimę
    > to tylko idioci instalują i używają.

    Tez zalecam nauke fizyki.

    oczywiscie nie mowie o chlodzeniu ponizej 30C, ale schlodzisz do 40,
    to potem klima ma dwa razy latwiej.

    > Po prostu ignorujesz że samochód stojący na słońcu, a nawet stojący w
    > cieniu ale przy temperaturze powietrza 30sC będzie mieć w środku nie mniej
    > niż 30

    Przeciez pisze, ze 60, 70 i wiecej.
    Aczolwiek takie temperatury to nie wszedzie.

    > i będzie w nim nagrzane WSZSYTKO, dlatego gucio ci da żę silnik
    > "zaraz" zacznie dmuchać chłodem, bo jak uwalisz tyłek na siedzeniu to
    > chwilę moment i siedzenie będzie mić 35 i nijak się go nie ochłodzi siedząc
    > na nim.

    Mialo 60, to sie ochlodzi. Do 36.
    Ale oczywiscie to glupi sposob chlodzenia.

    > Komfort cieplny dla człowieka to 20-21sC i jak wspominałem potrzeba

    Latem bym troche podniosl. 24 tez przyjemnie.

    > 20-30 minut KLIMATYZOWANIA aby CAŁĄ kabinę skutecznie schłodzić.

    > Tak, to już od dawna wiadomo -- masz bardzo nisko położony poziom komfortu
    > i tu, przy komforcie cieplnym w kabinie, jest kolejne tego potwierdzenie.

    Po prostu - najpierw otwieram drzwi i wymieniam powietrze, potem
    odpalam silnik i wlaczam klime, a potem wchodze do auta, i mam
    komfort. Chyba, ze sie tak nie da, to nie mam komfortu.
    A nie przepraszam - mowie sobie, ze lubię saune.
    Bo naprawde lubie, ale na basenie :-)

    Natomiast nawet maly przewiew na parkingu wystarczy, aby w srodku nie
    bylo "ponad 60C" tylko np 40, i juz jest znacznie przyjemniej, a jak
    klima chodzi to szybciej sie robi calkiem znosnie.

    Tak swoja droga - masz w swoim Outlanderze taka elektryczna klime,
    czy tez zachwycasz sie platonicznie?

    J.