  • Data: 2022-05-10 13:05:31
    Temat: Re: Auta elektryczne
    Od: trybun <M...@j...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 01.05.2022 o 14:37, Myjk pisze:
    > Sat, 30 Apr 2022 13:15:39 +0200, trybun

    > Nie ma takiego warunku, jak będzie PC to mniej z PV będzie na EV.
    > Dla przykładu ja mam w nowym domu 10kWp, 3500kWh idzie na PC,
    > 3000kWh idzie na prąd bytowy i zostaje raptem 3000-4000kWh
    > na PHEVa -- a ten pożera mi 5000kWh rocznie. W drugim domu
    > mam PV 4,5kWp, ale że to stary durszlak to tu sama pompa
    > pożera 7000kWh, więc ani na bytowy ani na EV nie wystarczy
    > z PV, więc idzie w 2T, jeśli się ładuje samochód.

    Wszystko widać miałeś policzone. Natomiast ja trzymałem się zasad albo
    albo. Założyłem panele z których za dużo prądu aby umrzeć a za mało aby
    żyć. Koniec końców okazało się że mam za dużo prądu jak na domowe
    potrzeby a za mało aby z tego jeszcze całorocznie ogrzać chałupę.
    Nadwyżek prądu powinno za to wystarczyć na użytkowanie elektrycznego auta.