eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyAuta elektryczne › Re: Auta elektryczne
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.samoylyk.n
    et!news.uzoreto.com!news-out.netnews.com!news.alt.net!fdc2.netnews.com!peer01.a
    ms1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer02.ams4!peer.am4.highwinds-media.com
    !news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!un
    t-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: Myjk <m...@n...op.pl>
    Subject: Re: Auta elektryczne
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Sender: Myjk <>
    Reply-To: m...@n...op.pl
    Organization: MAD
    References: <t4deo6$d28$1@gioia.aioe.org> <626a444b$0$486$65785112@news.neostrada.pl>
    <t4dkie$urq$1@gioia.aioe.org> <t4dlja$klb$2$Cav@news.chmurka.net>
    <t4dv02$1mgi$1@gioia.aioe.org> <1...@m...org>
    <1f52sbd5a330k$.10prcsmycp4ka.dlg@40tude.net>
    <t4q7f2$t4c$1$Cav@news.chmurka.net>
    <1...@4...net>
    <t4qbcg$vl3$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6270c738$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <t4qim2$4jd$1$Cav@news.chmurka.net>
    <6270d74c$0$447$65785112@news.neostrada.pl> <ce3g8yqo3hpm$.dlg@myjk.org>
    <xk0fft9r3mm8.1u6pmmh7v4bu8$.dlg@40tude.net> <ad9xwdvd9frf$.dlg@myjk.org>
    <t90oazbss9v2.15xmd5coqmtk4$.dlg@40tude.net>
    Date: Wed, 4 May 2022 15:20:28 +0200
    Message-ID: <b...@m...org>
    Lines: 39
    NNTP-Posting-Host: 95.49.79.237
    X-Trace: 1651670427 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 461 95.49.79.237:50381
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 3134
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2703425
    [ ukryj nagłówki ]

    Tue, 3 May 2022 13:06:04 +0200, J.F

    > Powiem tak - mialem kilka gadzetow w samochodzie, ktore sie lekko
    > nadtopily i powichrowały.
    > A to chyba zwykly polistyren, ktory 70C powinien wytrzymac.

    Czyli jak nie wytrzymał to znaczy że było więcej?

    > No i co my tu mamy - "ponad 60 st. C".
    > A powietrze na zewnatrz 30.
    > Wiec sam rozumiesz, ze mozna chlodzic samym wiatrakiem.

    ROTFL Już widzę jak wiatrak nawiewając 30sC do kabiny, gdzie jest ponad
    60sC, wygrywa z zyskami słonecznymi. Weź się fizyki poucz trochę. Wg twojej
    teorii parę wiatraków w domu czy w biurze wystarczy aby go chłodzić a klimę
    to tylko idioci instalują i używają.

    > Po prostu wiem, ze zapale silnik, zaraz zacznie dmuchac zimne
    > powietrze, wiec liczy sie bardziej czy wnetrze ma "ponad 60"
    > czy tylko "ponad 30".

    Po prostu ignorujesz że samochód stojący na słońcu, a nawet stojący w
    cieniu ale przy temperaturze powietrza 30sC będzie mieć w środku nie mniej
    niż 30 i będzie w nim nagrzane WSZSYTKO, dlatego gucio ci da żę silnik
    "zaraz" zacznie dmuchać chłodem, bo jak uwalisz tyłek na siedzeniu to
    chwilę moment i siedzenie będzie mić 35 i nijak się go nie ochłodzi siedząc
    na nim. Komfort cieplny dla człowieka to 20-21sC i jak wspominałem potrzeba
    20-30 minut KLIMATYZOWANIA aby CAŁĄ kabinę skutecznie schłodzić.

    > Moj silniczek jest w srodku umiarkowanie glosny, grzeje dobrze, chodzi
    > ... cos sie zepsulo i juz nie tak dobre, za to nie lubie stawac co
    > godzina na ładowanie :-)

    Tak, to już od dawna wiadomo -- masz bardzo nisko położony poziom komfortu
    i tu, przy komforcie cieplnym w kabinie, jest kolejne tego potwierdzenie.

    --
    Pozdor
    Myjk

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: