    From: "ACMM-033" <v...@i...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Audiofilski hit !!
    Date: Mon, 14 Mar 2016 00:27:04 +0100

    news:slrnne3fa2.i4n.jaros@falcon.lasek.waw.pl...

    > Gorzej gra. A przynajmniej może.

    Skoro tak, to z pewnością to wysłyszę :)
    Jestem bardzo ciekaw, czy i na ile nastawienie do takiej próby pomoże, bądź
    przeszkodzi, przejść ją pozytywnie

    > Kiedyś tak było, teraz nie musi. Teraz za to lampowe zniekształcenia
    > łatwo można dodać cyfrowym procesorwm sygnałowym.

    (dzieci, zatkać uszy)
    No i mając tranzystory w torze... nie wiem, czemu mi się to kojarzy (no
    wiem, mocno walnięty jestem, ale nic na to nie poradzę) z dymaniem dobrze
    zrobionego robota-manekina, nie prawdziwej dziewoi...? Niby cyce falują,
    niby kapka klaszcze i mlaszcze, niby ciepło i wilgotno, dorobić jęczenie też
    chyba się da, przeca to DSP, dupka sobie pogazowuje w odpowiednich momentach
    (z jakiegoś małego kompresorka w środku), a i skorzystać z niej przyjdzie,
    mordka zassie i wyliże to i owo, itd... niby kobieta... "prawie" robi wielką
    różnicę, jak pitolą w jakiejs reklamie.
    Już wolałbym złapać jakąś Mańkę, zaciągnąć do wyra, wyruchać ją, a po
    wszystkim powiedzieć jej "Mańka, było super", a jeszcze mi śniadanie rano
    zrobi, albo ja jej. No, mogę użądlić jakąś gumilalę, ale prawda jest taka,
    że dzieci z tego nie będzie.
    To nawet nie "fast-food"...
    (dzieci, odetkać uszy)

    To już chyba wolę zmajstrować jakiś układ elektroniczny...

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.