  • Data: 2016-03-14 03:33:47
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr Dmochowski" <i...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:56e1b701$0$654$65785112@news.neostrada.pl...
    > No właśnie to jest ciekawe co tam wykombinowali, chyba że liczą że
    > pochodzi
    > to 2-3 lata (góra 5) w centrum danych a potem i tak na złom.
    > Z tego co wiem to w domowych warunkach hel w zabawkach ulatnia się "aż
    > furczy".
    > Podobnie jest z szybami zespolonymi - po kilku latach właściwości
    > izolacyjne
    > pakietów z jakimiś lepszymi gazami lecą na twarz.

    Cóż, hel ma ZTCW takie właściwości, że nadmuchany nim kondon dość szybko
    sflaczeje nawet, gdy nie ma w nim ani jednej dziurki...
    Więc jeśli w serwerowniach, gdzie nawet niuanse mogą się przełożyć na realne
    oszczędności, to rzeczywiście, jest o co się bić. W domu, uważam, nie ma to
    sensu. A powietrze mamy za darmo. Zresztą, jak udoskonalona zostanie
    technologia SSD, to powinno się chyba raczej w tym kierunku pójść. Chyba, że
    i mechanikę się udoskonali, do miejsc, w których elektromechanika nadal
    będzie mieć przewagę.
    Hmm... to może od razu, ala Zygmunt Chajzer, pójść na całość i władować to
    do sześciofluorku siarki? :P

    to ja tego też nie powiem!
    (C) Tewje do Pana Boga.