  • Data: 2016-03-14 05:53:51
    Temat: Re: Audiofilski hit !!
    Od: Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-14 o 00:58, ACMM-033 pisze:

    > Użytkownik "A.L." <a...@a...com> napisał w wiadomości
    >
    > A układ zastępczy obu - hmm... chyba poszukam w necie, bo coś więcej
    > zobaczę, jak sobie je porównam.

    Schemat zastępczy (małosygnałowy) nic Ci nie da w tej sprawie, bo nie ma
    w nim nieliniowości. Potrzebne Ci wzory pokazujące nieliniowości, bo o
    to chodzi. W tranzystorach bipolarnych masz przewagę harmonicznych
    nieparzystych, a w lampach i fetach parzystych.

    > Choćby szum kwantyzacji. Może obecnie mały, ale nie znalazłem wzmianki,
    > by ten problem wyeliminowano. Lampa, czy choćby nawet ten nieszczęsny
    > MosFet raczej nie kwantują sygnału...?

    Życzę powodzenia w usłyszeniu szumu kwantyzacji przy niesłyszeniu szumu
    i zniekształceń analogowego zapisu ;)
    Plus wyeliminowanie szumu potencjometrów itd itp...

    > Mozna i nie zgłaszam sprzeciwu, albowiem zrobić coś takiego np. dla
    > lepszego poznania siebie, czy zwyczajnie, po ludzku, dla frajdy, jak np.
    > z Wrocławia do Opola pojechać pociagiem przez Olsztyn, bądź Suwałki, bo
    > np. zachciało mi się popodziwiać mijane krajobrazy, czy po prostu,
    > pojechać pociągiem. Ostatecznie, aby selektywnie wytracić konkretną
    > ilość czasu.

    No właśnie, tylko tych zabawek czekających na swój czas jest już
    całkiem sporo. Ileś już jest zdecydowanie po czasie.

    > OK, ale proszę, nie podświetlaj ich diodami, bo to będzie fatalne...

    Nie nie, oczywiście że nie. Normalnie żarzone :)

    Pozdrawiam

    DD