  • 81. Data: 2012-11-09 17:05:03
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 9 Nov 2012 10:21:29 +0100 "Big Jack" <a...@b...zz> napisał:

    >"Mój mąż? Mąż jest z zawodu DYREKTOREM" ;)
    >http://www.youtube.com/watch?v=wMylPgEAVQE

    "To jezioro damy tutaj, a ten niech sobie stoi w zieleni" :-)
    http://www.youtube.com/watch?v=tVG0FYQ7Q8Q

  • 82. Data: 2012-11-09 17:17:08
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 9 Nov 2012 04:06:01 +0100 "Anerys" <s...@s...pl>
    napisał:

    >Nie lewa!!! PRAWA! Od lewej efekt jest bardzo marny, użyj prawej, to wtedy
    >będzie lepszy, zobaczysz! :))))

    Się obaj nie znacie Trzeba przewlec przewód przez całego kota, przy
    czym kot musi pozostać żywy. Oczywiście kot jest kierunkowy - sygnał
    musi wchodzić przez pysk, a wychodzić z drugiej strony. Do transmisji
    cyfrowej trzeba stosować skrętkę CAT 6+ lub lepszą. Zresztą jak
    wiadomo CAT=kot - jasne jest że taki przewód musi być przewleczony
    przez kota żeby był dobry dźwięk. Oczywiście sam przewód też musi być
    porządny, taniocha poniżej $1000 za metr odpada. :-)

  • 83. Data: 2012-11-09 17:27:37
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Fri, 9 Nov 2012 10:27:06 +0000 (UTC) g...@s...invalid (Adam
    Wysocki) napisał:

    >Apropos:
    >http://allegro.pl/show_item.php?item=2773691097

    Dobre :-)

  • 84. Data: 2012-11-09 19:00:35
    Od: "Andy Niwinski" <a...@i...pl>

    "Ghost" <g...@e...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Użytkownik "Andy Niwinski" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Jestes idiota? Bo tak brzmisz.

    > Gdzie przebiega granica miedzy sluchaniem dobrej jakosci muzyki a
    > sluchaniem sprzetu?

    > A moze ty jestes pedofilem?

    Myślę, że koledze mogę już podziękować.
    Dyskustujesz na poziomie Pacuły.
    PLONK

  • 85. Data: 2012-11-09 19:28:06
    Od: szod <b...@a...pl>

    W dniu 2012-11-09 17:27, __Maciek pisze:

    > Dobre :-)

    Zapewne przyczyną problemów s

  • 86. Data: 2012-11-09 19:30:11
    Od: szod <b...@a...pl>

    > Dobre :-)

    Coś mi się skopało, no to raz jeszcze:

    Prawdopodobnie przyczyną problemów są programiści którym pomagali w
    pisaniu prac użyszkodnicy internetu ;)

  • 87. Data: 2012-11-09 19:32:19
    Od: szod <b...@a...pl>

  • 88. Data: 2012-11-09 20:29:38
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Ghost" <g...@e...pl> schrieb im Newsbeitrag

    > Myślę, że koledze mogę już podziękować.
    > Dyskustujesz na poziomie Pacuły.
    > PLONK

    Nie, ja zaprezentowalem jedynie dyskusje na poziomie kogos kto podpisuje sie
    Andy Niwinski. Plonkujac za wlasne zachowania przyznales sie jak niski
    poziom prezentujesz - wlasnym zdaniem.

  • 89. Data: 2012-11-09 21:54:36
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2012-11-07 09:42, Adam Wysocki pisze:
    > http://www.highfidelity.pl/@listy-1374
    >
    > Piękne.

    No to już sobie na audiofilach poużywaliśmy :)

    Ale przyznajcie Panowie jedno te wszystkie Hiper Duper Interkonekty, i
    inne audiovoodoo sprzęty często ładne są :)

  • 90. Data: 2012-11-09 22:34:44
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <wwojtiul<@wp.pl>

    Użytkownik "__Maciek" <i...@c...org> napisał w wiadomości grup
    com...