  • 41. Data: 2012-11-09 00:36:24
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2012-11-09 00:21, Budyn wrote:
    > twardy jest :-)

    A może najzwyczajniej w świecie - *przebiegły*. Producenci fake-audio
    potrzebują niezależnych ale nawiedzonych expertów. W koncu to oni
    podtrzymują sens całej iluzji.

  • 42. Data: 2012-11-09 01:11:27
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Budyń,

    Friday, November 9, 2012, 12:21:35 AM, you wrote:

    > twardy jest :-) A moze by mu zaproponować slepy test na różne rodzaje
    > skrętki - niech usłyszy różnicę. Taki zakładzik na jakąś poważniejsza kwotę
    > :-)

    Audiopojeby na ślepy tast odpowiadają, ze takie testy urządzają ci,
    których nie stać na "porządny" sprzęt.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 43. Data: 2012-11-09 01:17:31
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    Jest Nagroda Randiego, jest Nagroda Syzyfa.
    Może dla audiofilów kiedyś też będzie Nagroda ... no właśnie, jak się mogła
    by zwać? :-)

    Robert

  • 44. Data: 2012-11-09 02:47:35
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > http://www.highfidelity.pl/@listy-1374
    >
    > Piękne.

    O credit agricole... tfu, o qrva, ja p...dolę...
    Chyba pokażę to swojemu psychiatrze, przypuszczam, że zwątpi w sens
    istnienia...
    Już mi się to skojarzyło z rojeniami, jakoby suma 2+2, w układzie
    dziesiętnym, zależała od... prędkości bliskiej światła... że tuż przy
    prędkości granicznej nie będzie się to równać 4...
    Stek kocopołów, że aż mózg odmawia posłuszeństwa. Podziwiam tych
    tłumaczących, bo ja bym chyba panu Wojtkowi zwyczajnie, wyjebał... sory za
    słowo.

  • 45. Data: 2012-11-09 02:49:53
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie do wiary :) To musi być sfabrykowane :)

    Przypuszczam, że wątpię, niestety, obok zoofilii, pedofilii, homo-filii,
    flatufilii, niestety, jest też audiofilia, śmiem wysunąć stwierdzenie, że to
    też jest zaburzenie seksualne, tyle, że mocno specyficzne...

  • 46. Data: 2012-11-09 03:04:45
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Nie jest głupi tylko z tego żyje. Podobne farmazony opowiada pewnie co
    > drugi człowiek pracujący w handlu czy usługach, począwszy od ''pana od
    > komputerów'', a na lekarzach czy prawnikach skończywszy.
    >
    > Trochę śmieszne jest to oburzenie, jest jakiś procent szansy, że gość
    > wierzy w to, co mówi, ale prawie na pewno świadomie broni swojego miejsca
    > pracy kłamiąc.

    Cóż dodać...
    c.a. trzy lata klepałem na kasie w sklepie, nie ukrywam tego.
    W ofercie jednego ze sklepów za 20 zyla można było kupić wzmacniaczyk,
    kompletnie bez żadnego ekranowania, jakiś SMD na jednym, czy dwóch
    mikrotranzystorkach, o wzmocnieniu powyżej 60 dB. Przy takich
    częstotliwościach, jak pasmo piąte... sory, ale przeklinać nie chcę, bo
    tylko to da się powiedzieć, do tego wystarczy sąsiad CB-ista... Ech... dają
    się ludziska ruchać w dupę bez wazeliny... A wzmacniaczyk pewnie zapięty do
    anteny siatkowej... heheheh...
    Cóż, czasem wspominałem delikatnie, że zastosowanie tego nie będzie
    najbardziej rozsądnym posunięciem... Jako zawodowy łącznościowiec i
    krótkofalowiec, no, musiałem, nie mogłem ludziom kłamać. Kiedyś jedna babka
    kupowałą picie. Klikam na czytniku, mówię, że to na słodziku. Babka oczy w 5
    złotych i "nie, na słodzku to ja nie chcę!", wycofałem... Ludziska nawet nie
    wedzą, dlaczego dostają sraki turboodrzutowej, albo dlaczego to pcie raptem
    tak podle smakuje, za jakość się płaci, aspartam to obrzydlistwo, bueee...
    Ale zachęceni ceną borą, bo taniej i ne czytają co napój zawiera... Skoro na
    picie, supermleko, kondony, wyższość nurofenu nad ibupromem (hint: skład...)
    :P, anteny special 4 DVB-T, dają się nabierać, to i na pseudo-audio też...
    najgorsze, że zaślepieni swoim upośledzeniem (nie mylić go z nastawieniem,
    że ktoślubi posłuchać naprawdę dobrej muzyki, na naprawdę dobrym sprzęcie)
    pierdolą bzdury, w które wierzą maluczcy... Wódz, a za Wodzem wierni... jak
    śpiewał 3oKaczuchy...

  • 47. Data: 2012-11-09 03:11:37
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:1051152092.20121108111438@pik-net.pl.invalid...
    > Zdarzyło mi się w życiu trochę sprzedać. Ale takiej ciemnoty żadnemu

    Masz jednak trochę honoru. A to cecha w dzisiejszych czasach łatwo i chętnie
    "zapominana".

    > klientowi nie wciskalem. Ale ja z innego pokolenia - może cham ale na

    Teraz zwykły rozmówca. A ja - też z przedwojennej rodziny z tradycjami. Po
    prostu spóźniłem się na świat, przychodząc nań 22 lata po 2WŚ.

    > pewno nie kłamca...

    Potwierdzam honor.

    > Niestety :(

    Niestety niestety, on nie kłamie. On w to święcie wierzy. Kłamie może 10%,
    który nie zna się na temacie i wierzy szefowi w pracy... Tak czy siak, temat
    dla dobrego psychiatry. Tylko jest jeden feler - taki zabierze psychiatrę
    temu, kto go naprawdę potrzebuje (np. osoba z depresją, schizofrenią, OCD,
    ChAD, inne...), może więcej psychiatrów? Wyszkolić kilku szczególnie dobrze
    i skierowaćdo leczenia takich właśnie przypadków...?

  • 48. Data: 2012-11-09 03:12:35
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> napisał w wiadomości
    > Ja jestem ciekaw co Pan Pacula wdycha :)
    >
    > Alternatywnie - ile mu placa za pisanie takich tekstow ;)

    Jak ktoś jest fanatycznie zaślepiony własną paranoją, to za darmo je będzie
    pisać :P

  • 49. Data: 2012-11-09 03:15:14
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Ps. O ile prze kablach sieciowych dajacych miesiste basy ;)

    Mięsiste, to mogą być ślady na dupie, gdy ją "obłożyć" takim kablem :P :)

    > mozna jeszcze dyskutowac, o tyle wmawianie ze kabel USB ma
    > wplyw na dzwiek przesylany cyfrowo to zwykle oszustwo...

    Ano właśnie. Bo wpływ mają dopiero zjawiska, zakłócenia, mogące być z tym
    związane, jak przy zbyt dużej pojemności, gdy zbocze na czas nie urośnie i
    stan się nie zmieni, dając fałszywe dane, które wydrapie suma kontrolna. W
    końcu np. kompresja MP3 to chyba jednak inna warstwa?

  • 50. Data: 2012-11-09 03:16:56
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Włodzimierz Wojtiuk" <wwojtiul<@wp.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:g...@n...chmurka.net...

    > "drgania własne kabla" - no zaje...

    Tak, oczywpiździe... jeszcze pewnie konsonans atomowy izolacji między
    przewodami w kablu... :P