  • 51. Data: 2012-11-09 03:18:04
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "PeJot" <P...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:509a348f$0$1214$65785112@news.neostrada.pl...

    > Piękne jest to że ktoś potrafi na tym robić kasę.

    Dla mnie to jest wstrętne, że są tacy, co by własną matkę do burdelu
    sprzedali, jeśli to by kasę przyniosło...

  • 52. Data: 2012-11-09 03:26:43
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "dato" <d...@w...pl> napisał w wiadomości

    > NTG!
    >
    > -> PL.REC.HUMOR

    Raczej tragedia... i jak najbardziej TG...

  • 53. Data: 2012-11-09 03:42:28
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Jesli jednak jest to transmisja "dzwieku" przez UDP, to bledy zaczynaja
    > byc istotne.

    Wiadomo, ze wyżej jajec nie podskoczysz.

    > A nawet przy TCP moze byc slyszalne jesli plik jest odtwarzany w trakcie
    > sciagania i np zabraklo danych na czas.

    To może to syszał Pan Wojtek? :P :))

    > Sumy kontrolne/CRC tez maja ograniczone zdolnosci wykrywania bledow, i
    > moze sie przeslizgnac zepsuty pakiet ... aczkolwiek tu prawdopodobienstwo
    > jest raczej znane i zbyt male :-)

    Ja jednakże myślę, ze bardzo często dane także w wyższej warstwie są
    pozabezpieczane swoimi CRC, czy innymi sumami kontrolnymi... i jak przeleci
    błędny pakiet, to np. Reed-Solomon zadziała, czy to w strumieniu, czy
    poprostu, z pliku korekcyjnego, hint - binarki w sieci Usenet...

    > W kazdym badz razie kabelek ktory wprowadza niewielka ilosc przeklaman to
    > jest trudno zrobic, z reguly bedzie czysto, albo nic nie przejdzie :-)

    E, panie, a konsonans atomowy izolacji? A współczynnik emisyjności
    światłowodu? A rotacja topspinowa na styku miedź-srebrzenie w żyle gorącej
    kabla współosiowego? :))

    > P.S. Mialem kiedys ochote zripowac CD pare razy i porownac zawartosci, ale
    > wtedy mnie skutecznie odstraszyl zmienny offset, czy jak to sie tam
    > nazywalo. Ale teraz mozna by zrobic probe.

    To wiele od napędu zależało (niektóre były tragiczne, chuj za
    przeproszeniem, nie "rypanie"). Do "rypania" używam tylko Exact Audio Copy
    (m.in. ze względu na opcję dwukrotnego sczytywania sektora i pójdzie dalej
    dopiero, gdy odczyty będą jednakowe), choć jest dość powolny, ale niezwykle
    pewny i mimo rozbuchania najnowszych wersji mocno konfigurowalny. Lame
    podłączam nie z osobno dogrywanego kodeka, tylko wskazuję go z uprzednio
    instalowanej paczki K-Lite Mega Pack. Używałem Audiocatalyst, był
    niesamowicie szybki, ale z dźwiękiem robił tragedię (kodek X-ing, systemowy
    windziany MP3 był lepszej jakości).
    Jeśli chcesz, mogę u siebie porobić takie próby i porównalibyśmy wyniki?

  • 54. Data: 2012-11-09 03:52:54
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "bart" <b...@o...org> napisał w wiadomości

    > Pod tym linkiem, nieco niżej jest tytuł: Mata do przykrywania dysków CD
    > podczas odtwarzania.
    > Zaraz pod nim jest interesująca mata.
    > Taką matą można przykrywać dydk ;-)

    Nie inaczej, niezamierzona literówka lepiej wskazała, co można tą matą
    przykryć... :))

    > Co do kamieni. Świetny pomysł. Na biznes.

    Dobrze, że nie proponują kamieni kałowych, bo "kum wewgospodzie gadali, że
    jak nimi obłożyć kolumny, to panorama dźwiękowa znacznie się rozszerza i
    słychać nawet chwianie się włosków na wiewiórzej c.pie w lesie..."...
    pardon, ale jak słyszę takie androny (1), to słowa same idą... Mnie w sumie
    nawet nie to drażni, że (niby) cyzelują tak dźwięk, ale to, że robią z nim
    zupełnie co innego, niż zamierzał twórca, realizator, realizując, nagrywając
    utwór, słuchowisko, etc... Już jedna pani, wieku mocno słusznego, zrobiła
    coś takiego ze świętym obrazkiem, i jeszcze była niezadowolona, że świat nie
    skacze wokół niej i nie podziwia... (choć media trąbiły o tym na lewo i
    prawo)

    (1) A głośnik o przenoszeniu do 1 GHz? Japierdolę...

  • 55. Data: 2012-11-09 04:06:01
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Jacek" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Ja stosuję metodę kociej łapy.
    > Koniecznie przy pełni Księżyca kładzie się odciętą lewą łapę kota w
    > odległości 3*Pi od środka płyty CD. Lepszych basów nigdy nie słyszałem.;)

    E, Jacek! Nie nie nie!
    Nie lewa!!! PRAWA! Od lewej efekt jest bardzo marny, użyj prawej, to wtedy
    będzie lepszy, zobaczysz! :))))
    Lewą kładzie się koło płyty DVD przy odtwarzaniu filmów, wtedy kolory są
    żywsze, soczystsze i panorama dźwiękowa bogatsza. Ale na zwykłe CD to nie
    działa, mówię ci to ja, Wojtek P, sam słyszałem i tysiąc ludzi spróbowało!
    A, jeszcze jedno, jeśli nie masz prawej łapy, to lewą zostaw, ale przed
    użyciem przewiąż ją delikatnie, żeby rotacji topspinowej nie dusić, paskiem
    wyciętym z alufolii spożywczej (wystarczy!) o wymiarach 119.275+-0.002 mm na
    19.673+-0.0015 mm, niestety, wymiar jest krytyczny, ale daje efekt,
    wprawdzie nie taki, jak łapa prawa, ale wyraźnie polepsza efekt, z tym, ze
    odległość może być zmienna (ale ustawiana jednorazowo, po prostu trzeba
    dostroić polepszacz). Trwałość tego jednak jest niewielka, na jeden dzień
    jednak powinno starczyć. Nie przeszkadza w poprawianiu DVD.

  • 56. Data: 2012-11-09 04:07:38
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Coś jak pompowanie kół: http://asset.soup.io/asset/1321/7256_abe5.jpeg

    Ech... coś jak DHMO, monotlenek diwodoru, jako wszechsubstancja towarzysząca
    niemal wszędzie...

  • 57. Data: 2012-11-09 04:12:29
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    wiadomości news:1010197607.20121109011127@pik-net.pl.invalid...
    > Audiopojeby na ślepy tast odpowiadają, ze takie testy urządzają ci,
    > których nie stać na "porządny" sprzęt.

    A gdy propozycja padnie na sprzęt audiopojeba? Że na jego sprzęcie wykona
    się próbę? :)

  • 58. Data: 2012-11-09 08:16:59
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Jest Nagroda Randiego, jest Nagroda Syzyfa.
    > Może dla audiofilów kiedyś też będzie Nagroda ... no właśnie, jak się
    > mogła by zwać? :-)

    AntySenicza?

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 59. Data: 2012-11-09 08:36:03
    Od: "Ukaniu" <l...@g...pl>

    wiadomości news:1051152092.20121108111438@pik-net.pl.invalid...
    > Zdarzyło mi się w życiu trochę sprzedać. Ale takiej ciemnoty żadnemu
    > klientowi nie wciskalem. Ale ja z innego pokolenia - może cham ale na
    > pewno nie kłamca...

    Roman ale przez taki kabelek audiofilski to wiesz może byś sie tekstowo
    wydawał miły i gładki jak panna z agencji?
    Czytali byśmy newsy z różnymi kabelkami sprawdzając czy znikła szorstkość a
    narosła miękka średnica.

    --
    Pozdrawiam,
    Łukasz

  • 60. Data: 2012-11-09 08:56:22
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message

    > Obawiam się że ten człowiek jest tak głupi że nawet
    > nie rozpoznaje swojej kompromitacji bo inaczej zdjąłby
    > tą wymianę zdań z publicznej witryny...
    > Ten drugi też wykazuje się niezwykłą cierpliwością
    > w tłumaczeniu analfabecie zasad elektroniki cyfrowej.

    Klopot w tym, ze jego wiara nie rozni sie niczym od wiary wyznawcow kosciola
    Apple'a. Wiary w emajzing warte kazdej ceny. To jest _dokladnie_ to samo
    zjawisko psychologiczne.