    From: "Anerys" <s...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Audiofile...
    Date: Fri, 9 Nov 2012 03:04:45 +0100

    news:509b7ecd$0$1306$65785112@news.neostrada.pl...
    > Nie jest głupi tylko z tego żyje. Podobne farmazony opowiada pewnie co
    > drugi człowiek pracujący w handlu czy usługach, począwszy od ''pana od
    > komputerów'', a na lekarzach czy prawnikach skończywszy.
    >
    > Trochę śmieszne jest to oburzenie, jest jakiś procent szansy, że gość
    > wierzy w to, co mówi, ale prawie na pewno świadomie broni swojego miejsca
    > pracy kłamiąc.

    Cóż dodać...
    c.a. trzy lata klepałem na kasie w sklepie, nie ukrywam tego.
    W ofercie jednego ze sklepów za 20 zyla można było kupić wzmacniaczyk,
    kompletnie bez żadnego ekranowania, jakiś SMD na jednym, czy dwóch
    mikrotranzystorkach, o wzmocnieniu powyżej 60 dB. Przy takich
    częstotliwościach, jak pasmo piąte... sory, ale przeklinać nie chcę, bo
    tylko to da się powiedzieć, do tego wystarczy sąsiad CB-ista... Ech... dają
    się ludziska ruchać w dupę bez wazeliny... A wzmacniaczyk pewnie zapięty do
    anteny siatkowej... heheheh...
    Cóż, czasem wspominałem delikatnie, że zastosowanie tego nie będzie
    najbardziej rozsądnym posunięciem... Jako zawodowy łącznościowiec i
    krótkofalowiec, no, musiałem, nie mogłem ludziom kłamać. Kiedyś jedna babka
    kupowałą picie. Klikam na czytniku, mówię, że to na słodziku. Babka oczy w 5
    złotych i "nie, na słodzku to ja nie chcę!", wycofałem... Ludziska nawet nie
    wedzą, dlaczego dostają sraki turboodrzutowej, albo dlaczego to pcie raptem
    tak podle smakuje, za jakość się płaci, aspartam to obrzydlistwo, bueee...
    Ale zachęceni ceną borą, bo taniej i ne czytają co napój zawiera... Skoro na
    picie, supermleko, kondony, wyższość nurofenu nad ibupromem (hint: skład...)
    :P, anteny special 4 DVB-T, dają się nabierać, to i na pseudo-audio też...
    najgorsze, że zaślepieni swoim upośledzeniem (nie mylić go z nastawieniem,
    że ktoślubi posłuchać naprawdę dobrej muzyki, na naprawdę dobrym sprzęcie)
    pierdolą bzdury, w które wierzą maluczcy... Wódz, a za Wodzem wierni... jak
    śpiewał 3oKaczuchy...