  • 31. Data: 2012-11-08 05:45:18
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jacek Maciejewski" <j...@g...pl> wrote in message
    news:1mwgsvjpzrhjf$.f5hiv2nyqul1$.dlg@40tude.net...

    > Nie do wiary :) To musi być sfabrykowane :)

    Obawiam się że ten człowiek jest tak głupi że nawet
    nie rozpoznaje swojej kompromitacji bo inaczej zdjąłby
    tą wymianę zdań z publicznej witryny...
    Ten drugi też wykazuje się niezwykłą cierpliwością
    w tłumaczeniu analfabecie zasad elektroniki cyfrowej.

  • 32. Data: 2012-11-08 06:24:28
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Wed, 07 Nov 2012 22:30:17 +0100, __Maciek napisał(a):

    > "
    > - No i najważniejsze, bym zapomniał, kamyk z Jeleniej Góry, o który
    > pan prosił...
    > - Z Jeleniej???
    > - Z Jasnej oczywiście. Pan wie kto po nim stąpał...
    > "
    > :-)
    >
    > Wszystkie wyroby pokazane na tej stronie to świetny pomysł na biznes.
    > Skoro są debile którzy to kupią to czemu im tego nie wcisnąć... :-)

    Ja stosuję metodę kociej łapy.
    Koniecznie przy pełni Księżyca kładzie się odciętą lewą łapę kota w
    odległości 3*Pi od środka płyty CD. Lepszych basów nigdy nie słyszałem.;)

  • 33. Data: 2012-11-08 09:22:49
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "badworm" <n...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Nie audiofil lecz psuedoaudiofil. Prawdziwy audiofil to chyba bardziej
    > meloman, osoba która słucha muzyki (a nie sprzętu) i się nią rozkoszuje.

    Audiofil i meloman to dwie rozne sprawy. Klopot w tym, ze nie kazdy audiofil
    to audiovoodoofil.

  • 34. Data: 2012-11-08 10:43:41
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    W dniu 2012-11-08 05:45, Pszemol pisze:
> [...]
    > tą wymianę zdań z publicznej witryny...
    > Ten drugi też wykazuje się niezwykłą cierpliwością
    > w tłumaczeniu analfabecie zasad elektroniki cyfrowej.

    Nie jest głupi tylko z tego żyje. Podobne farmazony opowiada pewnie co
    drugi człowiek pracujący w handlu czy usługach, począwszy od ''pana od
    komputerów'', a na lekarzach czy prawnikach skończywszy.

    Trochę śmieszne jest to oburzenie, jest jakiś procent szansy, że gość
    wierzy w to, co mówi, ale prawie na pewno świadomie broni swojego
    miejsca pracy kłamiąc.

    --
    pozdrawia Adam
    /bo w nas jest powszechny, wrodzony talent do tworzenia rzeczy brzydkich/

  • 35. Data: 2012-11-08 11:14:38
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Janko,

    Thursday, November 8, 2012, 10:43:41 AM, you wrote:

    > Nie jest głupi tylko z tego żyje. Podobne farmazony opowiada pewnie co
    > drugi człowiek pracujący w handlu czy usługach, począwszy od ''pana od
    > komputerów'', a na lekarzach czy prawnikach skończywszy.

    Zdarzyło mi się w życiu trochę sprzedać. Ale takiej ciemnoty żadnemu
    klientowi nie wciskalem. Ale ja z innego pokolenia - może cham ale na
    pewno nie kłamca...

    > Trochę śmieszne jest to oburzenie, jest jakiś procent szansy, że gość
    > wierzy w to, co mówi, ale prawie na pewno świadomie broni swojego
    > miejsca pracy kłamiąc.

    Niestety :(

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 36. Data: 2012-11-08 11:23:13
    Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de>

    Am 08.11.2012 11:14, schrieb RoMan Mandziejewicz:

    > Zdarzyło mi się w życiu trochę sprzedać. Ale takiej ciemnoty żadnemu
    > klientowi nie wciskalem. Ale ja z innego pokolenia - może cham ale na
    > pewno nie kłamca...

    Niekoniecznie. Coponiektórzy "filomaniacy" naprawdę w to wierzą. Tak jak
    te mohery z Pyszczatego Radia. Paru udało mi się nawrócić, jeden nawet
    dał się nakłonić na ślepy test w komorze bezechowej. Na 10 próbek trafił
    6, powyżej średniej, ale mimo to uwierzył, że nie jest tak, jak myślał.
    Ale większość jest kompletnie zaślepiona. Na ogół mają też dębowe ucha i
    nie rozróżniają nawet instrumentów.

    Waldek

  • 37. Data: 2012-11-08 12:46:14
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Coś jak pompowanie kół: http://asset.soup.io/asset/1321/7256_abe5.jpeg

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 38. Data: 2012-11-08 18:40:12
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Michoo" <m...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Ale w transmisji gdzie nie ma czasu na powtórzenia często stosuje się
    > kodowanie nadmiarowe - to po pierwsze.
    >
    > Błędy w sygnale cyfrowym nie objawiają się szumami, czy innymi
    > "soczystszymi dźwiękami" a losowym występowaniem skrzeków - to po drugie.
    >
    > Wiesz jak zrobić połączenie sieciowe, które będzie działać, ale będzie
    > miało dużą ilość błędów? Bo ja kiedyś próbowałem i nie szło.

    Miałem fabryczny kilkumetrowy kabel Ethernet, który przepuszczał kilka
    procent pakietów.
    Pomogła wymiana wtyczek.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 39. Data: 2012-11-08 23:32:17
    Od: Stachu Chebel <s...@g...com>

    On 7 Lis, 09:43, g...@s...invalid (Adam Wysocki) wrote:
    > http://www.highfidelity.pl/@listy-1374
    >
    > Piękne.

    A tu jest dalsza część kompromitacji Pana Pacuły:

    http://highfidelity.pl/@listy-1420&lang=

    Jak już panu Pacule zaczęło brakować pomysłów jak się bronić, to
    napisał "Jestem z wykształcenia naukowcem...".

  • 40. Data: 2012-11-09 00:21:35
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    Użytkownik "Stachu Chebel" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    y.googlegroups.com...
    >A tu jest dalsza część kompromitacji Pana Pacuły:
    >http://highfidelity.pl/@listy-1420&lang=

    twardy jest :-) A moze by mu zaproponować slepy test na różne rodzaje
    skrętki - niech usłyszy różnicę. Taki zakładzik na jakąś poważniejsza kwotę
    :-)

    b.