  • 141. Data: 2012-11-12 09:23:28
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Jarosław,

    Monday, November 12, 2012, 12:48:28 AM, you wrote:

    > A czy do tej coli to by nie mogli po prostu ładować mniej słodziwa,
    > obojętnie czy cukru, czy aspartamu? Dla mnie zawsze jest zbyt słodka.

    Jakby ładowali mniej, to by się tak pić nie chciało i kupowałbyś
    mniej.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 142. Data: 2012-11-12 12:09:09
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ja za ciebie zgadywać nie będę.

    Ale sugerujesz, ze czegos nie rozumiem?

  • 143. Data: 2012-11-12 12:10:46
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Poleć więc zatem któregoś. Najlepiej tego, do którego sam chodzisz.

    Nie znam zadnego. No, w TV jeden sie czesto pokazuje. Ale nie mam pojecia
    czy dobry.

  • 144. Data: 2012-11-12 13:02:06
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    Anerys <s...@s...pl> wrote:

    > Cóż... a to, że np. sąsiad/ka nie myje organów i capi w autobusie, bo
    > zamiast tego wylewa pół butelki perfumy, i wychodzi zapach gówna w lesie,
    > stwarzając upierdliwość dla najbliższej okolicy... cóż, niektórzy nie
    > zasługują na wolność...

    Jest różnica między idiotą wydającym kupę kasy na niepotrzebny sprzęt
    a kimś, kto jest uciążliwy dla otoczenia.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 145. Data: 2012-11-12 13:05:37
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    > A czy do tej coli to by nie mogli po prostu ładować mniej słodziwa,
    > obojętnie czy cukru, czy aspartamu? Dla mnie zawsze jest zbyt słodka.

    Nie mogą, cola ma być słodka, żeby człowiek był na cukrowym haju i się
    uzależnił. Ma też kwas ortofosforowy, żeby zamaskować kosmiczne ilości
    cukru.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 146. Data: 2012-11-12 13:34:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Adam Wysocki napisał:

    > Nie mogą, cola ma być słodka, żeby człowiek był na cukrowym haju i się
    > uzależnił. Ma też kwas ortofosforowy, żeby zamaskować kosmiczne ilości
    > cukru.

    Tyle, to ja wiem. Z górą sto lat im ten numer wychodzi (a może nie aż
    tyle, kiedyś było lepiej?). Świadomość, że to jest paskudztwo wciąż
    rośnie, więc może by spróbowali wpuścić na rynek mniej uzależniającą
    i zrobić psikusa konkurencji?

    --
    Jarek

  • 147. Data: 2012-11-12 14:54:44
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Big Jack" <a...@b...zz> napisał w wiadomości
    >W wiadomości
    net.pl

    > No tu to chyba akurat dobrze. Niby dlaczego kopia miałby być lepsza od

    Dobrze waść prawisz, gołda siwuchy ci się należy :)

    > oryginału? Nawet jeśli komus w/g jego oceny sprzęt będzie brzmiał
    > lepiej, to nie będzie to wierne odtworzenie instrumentu. Retoryczne
    > pytanie: czy jest coś co lepiej potrafi odtworzyć instrument od jego
    > samego?

    Pozwolę sobie prawie odpowiedzieć - no, przecież ten wspaniały sprzęt za 5
    baniek... (golono, strzyżono...)
    Przy okazji taka analogia - to jest jak przysłowiowa kobieta - albo piękna,
    albo wierna :)
    Od siebie - jeszcze nie miałem okazji słyszeć perkusji (bębny), która
    identycznie by brzmiała "na żywo" i z najdroższego sprzętu. Dotąd zawsze to
    odróżniałem już po pierwszym dźwięku. Zupełnie inaczej dźwięk się rozchodzi,
    inaczej go słychać...

  • 148. Data: 2012-11-12 14:55:24
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Ale sugerujesz, ze czegos nie rozumiem?

    Czytaj uważniej, to będziesz wiedział.

  • 149. Data: 2012-11-12 14:55:54
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    > Użytkownik "Anerys" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Nie znam zadnego. No, w TV jeden sie czesto pokazuje. Ale nie mam pojecia
    > czy dobry.

    Nie oglądam telewizji. No, rzadko. Jeśli, to tylko programy techniczne.

  • 150. Data: 2012-11-12 14:57:20
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości

    > Jest różnica między idiotą wydającym kupę kasy na niepotrzebny sprzęt
    > a kimś, kto jest uciążliwy dla otoczenia.

    Owszem, tego nigdy nie da się ściśle porównać. Jednak dość często zauważam,
    że to sie wiąże w jakiś sposób ze sobą... Czasem bardziej, czasem mniej.