  • 1. Data: 2012-11-07 08:52:39
    Temat: Re: Audiofile...
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 7 Nov 2012 08:42:59 +0000 (UTC), Adam Wysocki napisał(a):

    > http://www.highfidelity.pl/@listy-1374

    Nie do wiary :) To musi być sfabrykowane :)
    --
    Jacek

  • 2. Data: 2012-11-07 09:42:59
    Temat: Audiofile...
    Od: g...@s...invalid (Adam Wysocki)

    http://www.highfidelity.pl/@listy-1374

    Piękne.

    --
    Gof
    http://www.chmurka.net/

  • 3. Data: 2012-11-07 10:01:48
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ja jestem ciekaw co Pan Pacula wdycha :)

    Alternatywnie - ile mu placa za pisanie takich tekstow ;)

  • 4. Data: 2012-11-07 10:03:24
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Ps. O ile prze kablach sieciowych dajacych miesiste basy ;)
    mozna jeszcze dyskutowac, o tyle wmawianie ze kabel USB ma
    wplyw na dzwiek przesylany cyfrowo to zwykle oszustwo...

  • 5. Data: 2012-11-07 10:35:01
    Od: Zbych <a...@o...pl>

    W dniu 2012-11-07 10:03, Jakub Jewuła pisze:
    > Ps. O ile prze kablach sieciowych dajacych miesiste basy ;)
    > mozna jeszcze dyskutowac, o tyle wmawianie ze kabel USB ma
    > wplyw na dzwiek przesylany cyfrowo to zwykle oszustwo...

    Na stronie była mowa o kablu LAN a nie USB. W przypadku USB i karty
    dźwiękowej przekłamania mogą się zdarzyć:

    The USB Audio class uses the isochronous transfer type to
    stream audio across a USB link. Unlike other transfer types, isochronous
    transfers have no hardware-controlled handshaking or error-checking
    ability, so errors may occur occasionally.

  • 6. Data: 2012-11-07 10:47:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Adam,

    Wednesday, November 7, 2012, 9:42:59 AM, you wrote:

    > http://www.highfidelity.pl/@listy-1374
    > Piękne.

    Żadne krzyki i płacze nie przekonają ich, że czarne jest czarne...

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2012-11-07 10:47:38
    Od: "Włodzimierz Wojtiuk" <wwojtiul<@wp.pl>

    Użytkownik "Adam Wysocki" <g...@s...invalid> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:g...@n...chmurka.net...
    > http://www.highfidelity.pl/@listy-1374
    >
    > Piękne.

    "drgania własne kabla" - no zaje...

    --
    nic do powiedzenia
    www.wojtiuk.pl

  • 8. Data: 2012-11-07 11:14:39
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2012-11-07 09:42, Adam Wysocki pisze:
    > http://www.highfidelity.pl/@listy-1374
    >
    > Piękne.

    Piękne jest to że ktoś potrafi na tym robić kasę.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 9. Data: 2012-11-07 11:43:41
    Od: Adam Górski <gorskiamalpa@wpkropkapl>

    W dniu 2012-11-07 09:42, Adam Wysocki pisze:
    > http://www.highfidelity.pl/@listy-1374
    >
    > Piękne.

    Ta wojna trwa nie od dzisiaj....

    Teoretycznie mogę wyobrazić sobie tylko jedną sytuację w której zmiana
    kabla ethernet powoduje słyszalne zmiany w sprzęcie audio - zmiana kabla
    STP lub FTP na UTP bądź odwrotnie.
    Wzajemne połączenie masy audio, PE oraz zerowania lub uziemienia budynku
    może mieć nieprzewidywalne efekty ( nawet audio-wizualne ).

    Pzdr

    Adam Górski

  • 10. Data: 2012-11-07 11:57:31
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 07.11.2012 11:43, Adam Górski wrote:

    > Ta wojna trwa nie od dzisiaj....
    >
    > Teoretycznie mogę wyobrazić sobie tylko jedną sytuację w której zmiana
    > kabla ethernet powoduje słyszalne zmiany w sprzęcie audio - zmiana kabla
    > STP lub FTP na UTP bądź odwrotnie.

    Słyszalne zmiany powoduje _wiedza_ o fakcie zmiany kabla. Człowiek
    słyszy mózgiem a nie uszami.

    Mówienie, że zmiana presetu w DSP nie wpływa na rejestrowany dźwięk, bo
    dokładnie takie same próbki docierają do niego z ADC (uszu) jest bez
    sensu ;)

    Michoo