  • Data: 2016-01-07 12:43:19
    Temat: Re: Asystent głosowy
    Od: Trybun <c...@r...cb> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-01-06 o 23:09, Animka pisze:

    > Szkoda, że nie masz :-)
    > Mój telefon w T Mobole kosztował bodajże 599 zł. Wzięłam go na raty po
    > 25 zl jak zawieralam tam umowę, więc abonament+rata. Ponadto przy
    > zawieraniu umowy w 04/2015 r. zapłacilam 149 zł., w salonie/sklepie za
    > ten telefon - jako pierwszą wpłatę. Z moich wyliczeń (zresztą
    > poprawnych) wynika, że ja ten telefon już w październiku spłaciłam.
    > Miało być 18 rat. Jak się okazuje to mnie te 25 zł nadal dopisują do
    > r-ku co miesiąc i w odpowiedzi na reklamację (z ich strony
    > internetowej) dostałam informację, że te 25 zł mam płacić do końca
> [...]

    No, szkoda. Ale taki program mógłby być chociaż w Sklepie Google.

    W bambuko to robią prawie wszystkich abonamentowiczów, którzy podpisują
    umowę "ze sprzętem". Kiedyś nie było wyjścia, musiałem podpisać umowę z
    Orange na internet z modemem. A oni nawet takie najtańsze prymitywne
    g*no jak modem ED77 wycenili na 1699zł. Umowa wyglądała tak:
    na 2 lata
    opłaty 60zł/miesiąc
    limit danych 500MB/miesiąc
    max prędkość transferu do 200Kb/s