    Subject: Re: Asystent głosowy
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    From: Animka <a...@t...wp.pl>
    Date: Wed, 6 Jan 2016 23:09:40 +0100

    W dniu 2016-01-05 o 12:02, Trybun pisze:

    > Pytanie tylko, dlaczego ja mimo tego że bym korzystał - nie mam? ;-)
    Szkoda, że nie masz :-)
    Mój telefon w T Mobole kosztował bodajże 599 zł. Wzięłam go na raty po
    25 zl jak zawieralam tam umowę, więc abonament+rata. Ponadto przy
    zawieraniu umowy w 04/2015 r. zapłacilam 149 zł., w salonie/sklepie za
    ten telefon - jako pierwszą wpłatę. Z moich wyliczeń (zresztą
    poprawnych) wynika, że ja ten telefon już w październiku spłaciłam.
    Miało być 18 rat. Jak się okazuje to mnie te 25 zł nadal dopisują do
    r-ku co miesiąc i w odpowiedzi na reklamację (z ich strony internetowej)
    dostałam informację, że te 25 zł mam płacić do końca umowy (ale już nie
    jako raty, ale powiększony abonament), do maja 2016 r.
    Normalnie zrobili mnie w "bambuko".

    --
    animka