-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!go
blin3!goblin1!goblin.stu.neva.ru!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrad
a.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: Myjk <m...@n...op.pl>
Subject: Re: Apropos jazdy we mgle.
Newsgroups: pl.misc.samochody
User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="utf-8"
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Sender: Myjk <>
Reply-To: m...@n...op.pl
Organization: MAD
References: <8...@g...com>
Date: Sun, 2 Sep 2018 10:12:08 +0200
Message-ID: <k...@m...org>
Lines: 36
NNTP-Posting-Host: 83.31.137.8
X-Trace: 1535875928 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 600 83.31.137.8:16329
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2639088
[ ukryj nagłówki ]Sat, 1 Sep 2018 22:59:41 -0700 (PDT), s...@g...com
> Kiedys tu byla dyskusja co zrobic jak mgla jest bardzo gesta.
> czy jechac powoli na wyczucie, czy zatrzymac sie itp.
> A tu przyklad jak to wyglada w formule:
> https://youtu.be/yN10hXcuCzo?t=90
Przykład ma się nijak do warunków drogowych, Rajdowcy co wjechali w
zwalniających ich dublowali. Wyprzedzani celowo zwalniali (dostali takie
polecenie i mówi o tym nawet komentator) aby przepuścić tych szybszych, ale
szybszy nie dostał takiej informacji i dalej darł po śladzie poprzednika z
pełną prędkością. Stąd wypadek, a nawet dwa.
W normalnych warunkach, a nie w wyścigu gdzie się walczy o pierwsze miejsce
na mecie, WSZYSCY powinni dostosować prędkość do warunków, konkretnie to
jechać na tyle szybko, aby być w stanie wyhamować jak przed nimi wyrośnie
jakiś bojaźliwy co się postanowi jednak zatrzymać, albo musi jechać
wolniej, bo ma mniejszy czas reakcji, albo słabsze auto.
Raz byłem w takiej sytuacji, dodatkowo z poprzedzającą śnieżycą, więc
ślisko na jezdni było jak pierun. Spieprzałem z mgły, w granicach rozsądku
oczywiście, i w życiu taki trzeźwy nie byłem jak wtedy. W styczniu br.
napadły mnie na jednej trasie w Niemczech dwie takie śnieżyce że też
kompletnie nic nie widziałem, a po chwili wślepiania się na drogę miałem
wrażenie że do tyłu jadę. Zresztą na nartach też parę razy wpadłem w taką
"mgłę" (znaczy w chmurę po prostu), że swoich butów nie widziałem --
wrażenie masakryczne, głucha cisza, brak punktów odniesienia, zawroty
głowy, wrażenie że się jedzie pomimo stania w miejscu.
> Ogladac do konca, znaczy sie w okolicy 9 minuty tez jest ciekawie.
Było. Było ciekawie. 20 lat temu.
--
Pozdor
Myjk
Następne wpisy z tego wątku
- 03.09.18 04:07 s...@g...com
- 03.09.18 18:33 Tomasz Gorbaczuk
- 03.09.18 19:36 Axel
- 03.09.18 21:56 s...@g...com
- 04.09.18 11:09 Myjk
- 04.09.18 11:17 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- Antyradar
- zasniecie
- wjechał przez bramkę dla służb
- IZERY NIE BĘDZIE. PROJEKT POLSKIEGO ELEKTRYKA LĄDUJE W KOSZU.
- czyste powietrze
- Kamerka sam. na tył
- koniki obsiadły kolejki i numerki
- nie wyrzucaj starych opon
- znów elektryk:P
- "Ręczny" a przegląd.
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
Najnowsze wątki
- 2024-12-28 Antyradar
- 2024-12-28 Deweloper przegral w sadzie musi zwrócic pieniądze Posypia sie kolejne pozwy?
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack .Net Engineer <=
- 2024-12-28 Warszawa => Sales Assistant <=
- 2024-12-28 Warszawa => Programista Full Stack .Net <=
- 2024-12-28 Warszawa => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <=
- 2024-12-28 Katowice => Head of Virtualization Platform Management and Operating S
- 2024-12-28 Błonie => Analityk Systemów Informatycznych (TMS SPEED) <=
- 2024-12-28 Warszawa => Senior Frontend Developer (React + React Native) <=
- 2024-12-28 Żerniki => Employer Branding Specialist <=
- 2024-12-28 ale zawziętość i cierpliwość
- 2024-12-27 most kilometrowy
- 2024-12-27 Dyplomaci a alkomaty
- 2024-12-27 Zmiana kary
- 2024-12-27 Chiński elektrolizer tester wody