    From: Waldek Godel <n...@y...org>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Apple świetną firmą jest
    Date: Sat, 3 Sep 2011 11:51:32 +0100

    Dnia Sat, 03 Sep 2011 12:32:54 +0200, ALEX napisał(a):

    > Co chcesz sp z n n ;-)
    > BTW orientujesz się może czy iP 5 będzie nadal ze szkła? January podaje
    > że szkło już nie jest emejzin, teraz emejzin ma być aluminium.

    ploty są sprzeczne, jedne mówią, że ma być wciąż, inne, że tak jak iPod,
    czyli metalowy tył.
    Inne ploty mówią, że mają być dwa urządzenia - jedne dla tych, dla których
    "w prezencie za darmo od operatora" tak jak u azbestowego trolla jest wciąż
    za drogo (ciekawe jak troll wytłumaczy, że za darmo może być za drogo),
    drugie full-wypas-mega-amejzing-this-will-change-everything
    .

    Metalowy tył co prawda jest sporym problemem dla anteny, dlatego iPad2 3G
    ma kawal plastiku z tyłu. Inna rzecz, że kościół najświętszego ogryzka ma
    patent z umieszczeniem anteny w najświętszym logo. Ale to logo jest podczas
    rozmowy pod ręką wyznawcy, więc może być znów śmiesznie a nawet jeszcze
    śmieszniej.

    Jedna opcja to jeden model będzie ze szkłem z przodu i metalową ramką jak w
    czwórce, ciężko powiedzieć co będzie z tyłu. Były już fotki u chinoli
    nowych ramek, podobnych do tych z czwórki, ale innych. To może być ten
    tańszy z mniejsza pamięcią a nowy z metalowym tyłem.
    Inna opcja to 5 taka jak 4, tylko cieńsza, a ten tańszy to 3GS 8GB. Cholera
    ich wie - są zdolni nawet do wszystkiego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"