  • Data: 2011-09-03 18:12:07
    Temat: Re: Apple świetną firmą jest
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message
    news:j3ti2k$ht4$1@node2.news.atman.pl...
    > 2011-09-03 17:17, Pszemol wysłał(a) wiadomość:

    > Czy jesteś jednym z "nich"? Reprezentujesz ogół pmtg?

    Nie zrozumiałeś... Ująłem "nas" w cudzysłów - bo mówiłeś o sobie
    "my" w znaczeniu "my nie oni, właściciele iPhone"... Stawiasz się
    jako członek grupy do której pretendujesz i usilnie starasz się
    zaimponować kolegom atakując tego którego akurat "biją"...
    To takie żałosne jak się patrzy na Twoje zachowanie z boku :-)

    > Jeśli ja szukam tutaj kumpli, to Ty - po Twoich wypowiedziach
    > można wywnioskować - chyba szukasz tutaj guza ;)
    > Prawdziwy masochista z Ciebie.

    Wolę to niż smarować wszystkich wazeliną... Kup sobie ekstra
    tubkę aby Ci przypadkiem na jutrzejsze smarowania nie brakło...

    > Zabronisz mi pisać? Mam takie same prawo pisać na tej grupie,
    > jak każda inna osoba. Ty masz prawo tego nie czytać.

    Masz pełne prawo robić z siebie śmiesznego błazna który chce
    należeć do grupy silniejszej... Twoja postawa przypomina mi
    postawę niektórych kibiców piłkarskich klubów sportowych...