  • 1. Data: 2011-09-02 21:20:29
    Temat: Apple świetną firmą jest
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Pewnie zaraz się zacznie kolejny bezsensowny flejm z karmieniem trolli, ale
    zaryzykuję:
    http://www.slashgear.com/apple-investigator-accused-
    of-leading-fake-police-iphone-5-search-02176709/
    Wczoraj zrobił się dym z rzekomo kolejnym zagubionym prototypem gejfona,
    znów w knajpie.
    Policja przeszukiwała dom jakiegoś człowieka itp.
    Dziś się okazało, że człowiek jest byłym policjantem, obecnie pracownikiem
    Apple, również od różnych poszukiwań.
    Żenada narasta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta

  • 2. Data: 2011-09-02 21:33:31
    Temat: Re: Apple świetną firmą jest
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-09-02 23:20, Waldek Godel wrote:

    > Policja przeszukiwała dom jakiegoś człowieka itp.
    > Dziś się okazało, że człowiek jest byłym policjantem, obecnie pracownikiem
    > Apple, również od różnych poszukiwań.
    > Żenada narasta.

    Zamieszałeś: wpadł facet z "policjantami" do imigranta, który
    zbeszcześcił Nayświętszy Telefon w ten sposób, że go podejrzewano o
    posiadanie (a jeszcze jakby rzeczywiście go miał - to by była obraza
    Wartości Japczańskich) ale okazało się, że może napadnięty jest niewinny
    a ci ludzie, to nie policja, a iPracownicy.

    Ale kto wie, co się zaraz okaże.

    "Ja mam astmę i (dzięki postawie arcybiskupa Ozorowskiego)
    mam pleśń na suficie swojej łazienki. Ponadto mam reumatyzm."

  • 3. Data: 2011-09-02 21:34:31
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-02 23:20, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Policja przeszukiwała dom jakiegoś człowieka itp.
    > Dziś się okazało, że człowiek jest byłym policjantem, obecnie pracownikiem

    A czego się spodziewałeś? Kontrolne zagubienie, "genialny" marketing
    i wyrób jak zwykle...

  • 4. Data: 2011-09-02 21:35:16
    Od: TGor <t...@o...pyl>

    On 2011-09-02 23:34, Artur Maśląg wrote:

    > A czego się spodziewałeś? Kontrolne zagubienie, "genialny" marketing
    > i wyrób jak zwykle...

    Znowu?! ;-)
    Sami siebie kopiują?

  • 5. Data: 2011-09-02 21:36:25
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Fri, 02 Sep 2011 23:33:31 +0200, TGor napisał(a):

    > Zamieszałeś: wpadł facet z "policjantami" do imigranta, który
    > zbeszcześcił Nayświętszy Telefon w ten sposób, że go podejrzewano o

    aaa... dostałem takiego ataku śmiechu, że pomerdałem Colona z Calderonem

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "HTC HD Mini to chyba pierwszy HTC z microUSB" - Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 6. Data: 2011-09-02 21:38:52
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2011-09-02 23:35, TGor pisze:

    > Znowu?! ;-)
    > Sami siebie kopiują?

    Stary numer - później napiszą, że to inni skopiowali od nich...

  • 7. Data: 2011-09-02 21:50:57
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > Stary numer - później napiszą, że to inni skopiowali od nich...

    paten nr 23725230986509

    telefon do trzymania w ręce...

    patent nr 29458293522

    przykłądanie słuchawki do głowy w celu rozmawiania.

    patent nr 20572305972-352

    wybieranie numerów telefonicznych.

  • 8. Data: 2011-09-03 10:32:54
    Od: ALEX <c...@g...pl>

    W dniu Pt 2 09 2011 23:20, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > Policja przeszukiwała dom jakiegoś człowieka itp.
    > Dziś się okazało, że człowiek jest byłym policjantem, obecnie pracownikiem

    Co chcesz sp z n n ;-)
    BTW orientujesz się może czy iP 5 będzie nadal ze szkła? January podaje
    że szkło już nie jest emejzin, teraz emejzin ma być aluminium.

    --
    ALEX generał lejtnant Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę
    rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

  • 9. Data: 2011-09-03 10:51:32
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sat, 03 Sep 2011 12:32:54 +0200, ALEX napisał(a):

    > Co chcesz sp z n n ;-)
    > BTW orientujesz się może czy iP 5 będzie nadal ze szkła? January podaje
    > że szkło już nie jest emejzin, teraz emejzin ma być aluminium.

    ploty są sprzeczne, jedne mówią, że ma być wciąż, inne, że tak jak iPod,
    czyli metalowy tył.
    Inne ploty mówią, że mają być dwa urządzenia - jedne dla tych, dla których
    "w prezencie za darmo od operatora" tak jak u azbestowego trolla jest wciąż
    za drogo (ciekawe jak troll wytłumaczy, że za darmo może być za drogo),
    drugie full-wypas-mega-amejzing-this-will-change-everything
    .

    Metalowy tył co prawda jest sporym problemem dla anteny, dlatego iPad2 3G
    ma kawal plastiku z tyłu. Inna rzecz, że kościół najświętszego ogryzka ma
    patent z umieszczeniem anteny w najświętszym logo. Ale to logo jest podczas
    rozmowy pod ręką wyznawcy, więc może być znów śmiesznie a nawet jeszcze
    śmieszniej.

    Jedna opcja to jeden model będzie ze szkłem z przodu i metalową ramką jak w
    czwórce, ciężko powiedzieć co będzie z tyłu. Były już fotki u chinoli
    nowych ramek, podobnych do tych z czwórki, ale innych. To może być ten
    tańszy z mniejsza pamięcią a nowy z metalowym tyłem.
    Inna opcja to 5 taka jak 4, tylko cieńsza, a ten tańszy to 3GS 8GB. Cholera
    ich wie - są zdolni nawet do wszystkiego.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "I po co znów robisz z siebie idiote anonimowy trolu" - Paweł "robbo"

  • 10. Data: 2011-09-03 12:48:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    A co Was to obchodzi jaki będzie nowy iPhone 5?
    Co Was, Wielkich, interesują te plotki maluczkich?
    Zapomnieliście, że Was ten telefon nie interesuje?
    Że jest bardzo "bee" i że w ogóle Apple jest "bee"?
    Nie zniżajcie się do plotek o tym jak ma wyglądać
    nowy model iŚmiecia, panowie - nie zaskakujcie!