  • Data: 2011-09-03 15:45:24
    Temat: Re: Apple świetną firmą jest
    Od: Krystek <s...@k...art.pl> szukaj wiadomości tego autora

    2011-09-03 17:17, Pszemol wysłał(a) wiadomość:
    > "Krystek" <s...@k...art.pl> wrote in message

    > Widzę, że na siłę starasz się przyłączyć do "nas", kumpli tu szukasz?

    Czy jesteś jednym z "nich"? Reprezentujesz ogół pmtg? Jeśli ja szukam
    tutaj kumpli, to Ty - po Twoich wypowiedziach można wywnioskować - chyba
    szukasz tutaj guza ;) Prawdziwy masochista z Ciebie.

    Zabronisz mi pisać? Mam takie same prawo pisać na tej grupie, jak każda
    inna osoba. Ty masz prawo tego nie czytać.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/