  • Data: 2011-09-03 18:09:02
    Temat: Re: Apple świetną firmą jest
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "boxfish" <c...@g...pl> wrote in message
    news:j3tmef$nlj$1@inews.gazeta.pl...

    > Zakładam że argumentując przy pomocy statystyk znasz je ?

    Źle zakładasz że coś argumentuję. Po prostu interesuje mnie czy
    oceniając ilość problemów u swoich klientów brał pod uwagę
    popularność konkretnych modeli telefonów, żeby się potem nie
    okazało tak jak 30 lat temu że najbardziej kradzionym w Polsce
    samochodem był Fiat 126p co bynajmniej nie znaczyło że jest
    on samochodem najbardziej w Polsce pożądanym... :-)

    > Myslę że nie znasz bo byś tego nie napisał :-)
    > ale może masz jakąś statystykę, wg której gejfony
    > stanowią 50 czy 60% rynku smartfonów ?
    > możesz podać źródło ?

    Po pierwsze - nie rozumiem dlaczego ktoś miałby używać takiego
    określenia "gejfon" więcej niż jeden raz... Raz było śmiesznie, ale
    każdy kolejny raz smakuje jak odgrzewany ziemniak sprzed tygodnia.

    Po drugie - nie wiem w jakim rejonie operuje kolega ze swoimi
    usługami IT - trudno więc wytrzepać statystykę akurat dla tego
    regionu..

    Po trzecie - argumentacja typu "użytkownicy iPhone stanowią
    większość moich usług IP w ustawianiu e-maila" => "użytkownicy
    iPhone są nieinteligentni i nie umieją sobie wpisać nazwy serwera
    pocztowego do telefonu" może być argumentacją błędną bez
    względu na to ile procent całego rynku smartfonów mają iPhony.
    Można wymyślić sporo różnych powodów na wytłumaczenie
    obserwacji Waldka (jeśli są prawdziwe a nie celowo zawyżone)
    ale ktoś kto na iPhone mówi "gejfon" nie jest w stanie odnieść się
    do swoich obserwacji obiektywnie i jako taki nie jest wiarygodny.