  • Data: 2014-09-18 18:00:15
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    masti <g...@t...hell> wrote:

    > a myślisz, że układ nadawczo/odbiorczy oraz nasłuch czy ktoś się chce
    > podłączyć to działają na fluidach?

    Nawigowanie zużyciem enerii to bardzo ciekawy temat...

    Urzadzenia te pracuja impulsowo i sa wybudzane rzadko na bardzo krótko gdy
    nie ma połączenia.

    Ja dzięki tej rozmowie zauważyłem że mam od paru tygodni nieuzywany bt
    włączony w iPhone (słuchawke bt zgubilem) i rowniez mam wlączony hotspot
    mimo że go nie używam od paru miesiecy (włączyłem go na ostatniej wycieczce
    w Kanadzie aby dać neta z kanadyjskiego SIMa laptopowi) i zapomnialem
    wyłączyć a mimo to nie odczuwam znacznie krótszego czasu pracy na pełnym
    ladowaniu baterii.

    Ale ja od wielu lat tego tematu nie przeżywam: ide spać to telefon
    podłączam do ładowarki, rano mam 100%, starcza do wieczora i tak codziennie
    od prawie 4 lat.
    Nie ma po prostu tematu.