  • Data: 2014-09-20 21:23:49
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Trybun <I...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-15 19:27, Pszemol pisze:

    > Czesc reklam robia firmie sami uzytkownicy...
    > A i firma sama moze podsuwac mediom cos, co same opublikuja, poza platnymi
    > spotami reklamowymi.
    >
    > W przypadku Apple - reklam w TV nie pamietam juz od bardzo dawna.

    Bo i chyba nie chodzi o płatne reklamy.

    > Ty nie rozumiesz bo nie wiesz, ze maja ankieterów porozrzucanych po wielu
    > punktach i pytajacych ludzi wychodzacych z lokali wyborczych. Te ankiety
    > daja dobre przyblizenie tego co w urnach jest.
    > W USA bład jest rzędu 2-3%, wiec jak wiesz ze masz np 10% przewagi to
    > mozesz sie zaczac cieszyc nawet ciut przed czasem zamknięcia glosowania.
    > Liczenie faktycznych głosów to w praktyce formalność.
    > Chyba ze idziesz z kims łeb w łeb i te 2-3% blędu to za dużo aby zwycięzcę
    > przewidzieć.

    Podobno są, ja ich nie widziałem ani razu na żadnych wyborach. Jednak
    gdyby nawet byli, bo pewnie gdzieś tam ich można spotkać pod lokalami
    wyborczymi, a więc przypuśćmy że są. jednak ile jeszcze trzeba by
    spełnić warunków aby te sondy były wiarygodne, choćby prawdomówności
    wyborców porównywalnej do spowiedzi świętej. Jednym słowem - nie mają
    politycy z czego się cieszyć w minutę po zamknięciu lokali wyborczych.
    Ojejku, USA ponad 200letnia dyktatura dwu partii,. Na co Ty się powołujesz.

    > Pytałem z czym porównywałeś S4, czyli z jakim telefonem.

    Sorry, ale jeszcze mógłbym zostać posądzony o to że wychwalam, takoż i
    nie chcę reklamować firmy skoro nikt mi za to nie płaci.