  • Data: 2014-09-20 04:46:37
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

    "atm" <...@v...pl> wrote in message
    news:541a9a8e$0$26850$65785112@news.neostrada.pl...

    > Pszemol, ja caly czas pije do tej czesci Twojego stwierdzenia, ze
    > uzytkownicy Androida ciagle cos musza ustawiac. Od dawna wieszkosc
    > potrzebnych przelacznikow domyslnie byla dostepna w wiekszosci modyfikacji
    > producentow. Co wiecej, dzieki aplikacjom ze sklepu mozna bylo to wszystko
    > zorganiznowac w dowolny sposob. W przeciwienstwie do iOS.

    To nie ja zacząłem, to KK/alamakota zachwycał się nad sprzętowym
    guzikiem wstecz który mu się przydaje "chociażby jak chcesz sobie
    pochodzić po ustawieniach systemu to ciągle trzeba "naciągać" kciuka."

    > A czy w iOS trzeba do tego uzyc jednej lub dwoch rak a moze jeszcze nog -
    > w to nie wnikam. A przy okazji - w Androidzie na 4.3" ekranie wszystko
    > ustawiam jedna reka.

    Ty nie masz. Ja na 3.5" i na 4" też nie mam problemów.
    Mam dużą rękę i ćwiczyłem wiele lat grę na fortepianie,
    więc sądzę że i na 4.7" nie będzie problemów, ale nie
    wszyscy mają długie palce i ładnie porozciągane na klawiaturze.
    Stąd potrzeba na rozwiązania o których mówimy.

    > Jaki z tego wniosek?
    > Jednak funkcja ta byla tak potrzebna a uzytkownicy iPhone z iOS6 tak
    > zirytowani czestym wchodzeniem do Settings, ze Apple w koncu nie tylko dal
    > belke z przelacznikami (a przeciez iPhone just works wiec po co kombinowac
    > jak w skrzypiacym Androidzie?) ale rowniez opcje na lock screenie. Pszemol
    > jak z tym jest - bo widze tutaj sprzecznosc.

    Nie wiem właśnie jaka motywacja była za wyjęciem akurat tej
    funkcji na lock-screen. Ja widzę tylko wady takiego rozwiązania.

    > Jak wyzej - w jakim celu Apple powyciagal te wszystkie guziki? Zgapil to z
    > Androida tylko dla zasady (podobnie jak ekran) czy tez jednak uzytkownicy
    > iOSa jednak potrzebuja tych przelacznikow bo mieli dosc ciaglego
    > wchodzenia do Settings?
    > Chyba, ze piszesz jedynie o sobie - wtedy nie ma w ogole problemu.

    Ja piszę o sobie - w Settings jestem bardzo rzadko.
    Kilka-może max 10 razy w roku.
    Ale KK/alamakota sprawiał wrażenie że w Settings przesiaduje
    godzinami i naciągałby paluchy gdyby nie miał sprzętowego Cofnij :-)

    > Bo ja wiem, srednio smieszna jest Twoja odpornosc nawet na to co zrobil
    > Apple z przelacznikami w iOS7, zeby biedni uzytkownicy nie musieli grzebac
    > w Settings.

    Śmiej się ile chcesz - śmiech to zdrowie :-)

    > Przemol - zdecyduj, piszesz o sobie czy wiekszosci bo bardzo plynnie to
    > zmieniasz zaleznie od potrzeb.

    Nie mówię w tym momencie o swoich potrzebach bo go nie używam
    często, ale tryb samolotowy powinien zostać w Settings. Moim zdaniem
    wyciągnięcie go stamtąd to jest ułatwienie dla złodzieja który odetnie
    Cię łatwiej od szansy zlokalizowania/zablokowania telefonu właczając
    natychmiast ten tryb.