  • Data: 2014-09-20 13:43:01
    Temat: Re: Apple rozwiazal problem, Samsung nie umie od 4 lat
    Od: Mario <m...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-09-20 03:19, Pszemol pisze:
    > "Mario" <m...@...pl> wrote in message

    > Ale w specyfikacji telefonu będą tylko megapiksele, prawda?

    Ale on pisał ze różnice są tylko na papierze a w rzeczywistości ich nie
    dostrzega. Ja dostrzegam.

    > A jak pójdziesz i porównasz specyfikacje telefonów to nic z tych
    > rzeczy nie będzie o LG ujawnione, oczywiście... Na papierku
    > będą wyglądały podobnie.

    No widzisz. Telefony z podobnej półki cenowej, dwóch firm uznanych za
    markowe, a w rzeczywistości różnice spore. Tylko że nie wyjdą po pół
    godzinie. Ale jego teza jest taka, ze w praktyce nie ma różnić między
    fonem markowym a znacznie tańszym fonem niemarkowym. Według niego
    różnicą jest tylko na papierze w nieistotnych dla użytkownika liczbach,
    a pozycja rynkowa rynkowa wynika ze społecznego odbioru marki na skutek
    zabiegów promocyjnych. Według minie nie ma racji. Nie stać mnie na wona
    za 2.5 kpln, ale nie będę się upierał że taki za 1k, czy za 400 zł jest
    tak samo dobry.

    --
    pozdrawiam
    MD