  • Data: 2012-09-24 14:54:43
    Temat: Re: Apple Maps w iOS6
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 22.09.2012 20:28, Pszemol pisze:
    > Czytam niepochlebne recenzje na temat nowego programu Appla
    > jaki zastąpił Google Maps w iOS6...
    >
    > Czy zna ktoś jakiś sposób aby doświadczyć tego programu osobiście
    > zanim się zrobi upgrade do iOS6 na swoim własnym iPhone ?
    > Wiem, że mogę się programem pobawić w sklepie, na iPhone 5, ale
    > wolałbym sobie np. zainstalować taki program osobno u siebie lub
    > dostać się do tych map z peceta przez internet albo coś w ten deseń.
    >
    > Ktoś wie coś może na ten temat?
    ja bym spróbował tak jak to się robi z innymi telefonami. czyli zrzut
    flasha/romu na dysk w PC następnie uaktualnienie softu na telefonie. JAk
    Ci się nie spodoba to wgrasz stary rom do Telefonu.
    Nie da się tak zrobić? Jeśli nie, to jak sam napisałeś Apple powinno się
    bardziej postarać, a Pszemol lepiej wybierać producentów telefonów.
    ToMasz