  • Data: 2012-09-25 21:24:50
    Temat: Re: Apple Maps w iOS6
    Od: ALEX <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 25 września 2012 20:19:11 UTC+2 użytkownik Pszemol napisał:

    > Stary "problem" i w dodatku nadmiernie rozdmuchny.

    Pięknie wpasowujący się w iTradycję: kolejna porcja bzdetów, machania rękami,
    zaklinania rzeczywistości i propagandy sukcesu. I kolejna wtopa.

    > Niedawno skończyła mi się umowa z AT&T i zrobili mi unlocka - miałem okazję
    >
    > przetestować pracę iPhone za granicą, poza aglomeracją chicagowską, gdzie
    >
    > mieszkam. Bylem: Indonezja, Hong Kong, Singapur - działa wszysto jak należy
    >
    > i nie ma problemu z sygnałem nawet na zadupiu w indonezyjskiej dżungli czy
    >
    > na łódce w czasie nurkowania z daleka od brzegu wyspy.

    Twój iP jest wybrakowany i nie ma tego przełomowego iFjuczera.

    --
    ALEX Alpha MR, Pod Cusimą flota japońska nie tylko zatopiła flotę rosyjską, zatopiła
    coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D