  • Data: 2012-09-25 20:19:10
    Temat: Re: Apple Maps w iOS6
    Od: Pszemol <P...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ALEX <a...@o...pl> wrote:
    > W dniu wtorek, 25 wrze[nia 2012 17:53:58 UTC+2 u|ytkownik Pszemol napisaB:

    > ZwBaszcza antennagate.

    Stary "problem" i w dodatku nadmiernie rozdmuchny.

    Niedawno skończyła mi się umowa z AT&T i zrobili mi unlocka - miałem okazję
    przetestować pracę iPhone za granicą, poza aglomeracją chicagowską, gdzie
    mieszkam. Bylem: Indonezja, Hong Kong, Singapur - działa wszysto jak należy
    i nie ma problemu z sygnałem nawet na zadupiu w indonezyjskiej dżungli czy
    na łódce w czasie nurkowania z daleka od brzegu wyspy.

    Antenagate to coś czym konkurencja straszy naiwnych aby iPhona nie
    kupili... A naiwni wierza i się boją, jak dzieci czarnej wołgi :)