  • Data: 2012-09-24 22:47:19
    Temat: Re: Apple Maps w iOS6
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 23 Sep 2012 17:46:14 -0500, Pszemol napisał(a):

    > Wręcz przeciwnie - przez ostatnie lata iPhone służył mi wyśmienicie.
    > Dopiero wczoraj odkryłem jakieś problemy z nowym programem map
    > i jestem tym faktem zawiedziony.

    Nie rozumiem. Nie wierzysz wlasnemu doswiadczeniu, tylko w jakies zlosliwe
    plotki rozpuszczane przez iHaterow ? :-P

    > Wypuszczenie takiego niedokończonego softu jest nie w stylu Apple
    > i myślę że Jobs się w grobie teraz przewraca, biedak ;-)

    Ja sie tam na Applach nie znam, ale opierajac sie na zlosliwych plotkach,
    to tych niedokonczonych softow bylo jednak troche. Iphone, iphone 2, iphone
    3, a i w 4 chyba nie wszystko dzialalo jak trzeba ;-)

    J.