  • Data: 2012-09-25 17:54:00
    Temat: Re: Apple Maps w iOS6
    Od: Pszemol <P...@P...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ToMasz <n...@n...neostrada.pl> wrote:

    > ja bym spróbował tak jak to się robi z innymi telefonami. czyli zrzut
    > flasha/romu na dysk w PC następnie uaktualnienie softu na telefonie. JAk
    > Ci się nie spodoba to wgrasz stary rom do Telefonu.
    > Nie da się tak zrobić? Jeśli nie, to jak sam napisałeś Apple powinno się
    > bardziej postarać, a Pszemol lepiej wybierać producentów telefonów.
    > ToMasz

    Da sie tak zrobic, zapisac trzeba tylko swoje unikalne sygnatury
    autoryzacyjne z serwerów Apple i potem można łatwo zrobić system downgrade,
    ale myslałem że jest wygodniejszy sposób. Na przykład ktoś zna usługę w
    sieci korzystającą z podobnego systemu mapowego albo tej samej bazy danych,
    itp. Słyszałem że mają ich mapy coś wspólnego z TomTom...