  • 1. Data: 2012-09-22 20:28:32
    Temat: Apple Maps w iOS6
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    Czytam niepochlebne recenzje na temat nowego programu Appla
    jaki zastąpił Google Maps w iOS6...

    Czy zna ktoś jakiś sposób aby doświadczyć tego programu osobiście
    zanim się zrobi upgrade do iOS6 na swoim własnym iPhone ?
    Wiem, że mogę się programem pobawić w sklepie, na iPhone 5, ale
    wolałbym sobie np. zainstalować taki program osobno u siebie lub
    dostać się do tych map z peceta przez internet albo coś w ten deseń.

    Ktoś wie coś może na ten temat?

  • 2. Data: 2012-09-22 21:02:52
    Temat: Re: Apple Maps w iOS6
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
> [...]
    > wolałbym sobie np. zainstalować taki program osobno u siebie lub
    > dostać się do tych map z peceta przez internet albo coś w ten deseń.

    Wie, nie można.
    W każdym razie ubaw z "map" jest niezły. W Warszawie Dworzec Zachodni
    wylądował na skrzyżowaniu Grzybowskiej z Towarową, a Główny przy Rondzie
    ONZ, notabene przy warszawskiej siedzibie Google :-)

  • 3. Data: 2012-09-22 21:17:22
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Sep 2012 21:02:52 +0200, Maciej Bebenek napisał(a):

    > Wie, nie można.

    Da się, ale co ja będę azbestowego fanboja uczył :-)
    A tobie powiem w innym miejscu

    > W każdym razie ubaw z "map" jest niezły. W Warszawie Dworzec Zachodni
    > wylądował na skrzyżowaniu Grzybowskiej z Towarową, a Główny przy Rondzie
    > ONZ, notabene przy warszawskiej siedzibie Google :-)

    Zaraz się dowiesz, że tak jest lepiej i to wszystko jest starannie
    przemyslane.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 4. Data: 2012-09-22 21:28:13
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 22 Sep 2012 21:23:34 +0200, z napisał(a):

    > Po przeczytaniu tej kwintesencji aż mnie zatkało i obiecuję że już się
    > na temat firmy A nie będę wypowiadał w trosce o zdrowie oczywiście ;-)

    Jest lepszy myk. Dowcip jest tak śmieszny, że aż warty jest zaczęcia
    kolejnego wątku. Stay tuned :-)

  • 5. Data: 2012-09-22 23:09:30
    Od: Iksiński <grupy_WYTNIJ_TO_@_WYTNIJ_TO_poczta.onet.pl>

    > Czytam niepochlebne recenzje na temat nowego programu Appla
    > jaki zastąpił Google Maps w iOS6...

    Wierzysz w nie? Poważnie? Przecież to złośliwe insynuacje trolli, których
    nie stać na to cudne urządzenie.
    Wszystko co wypuszcza A jest przemyślane, przetestowane, idealne.

    > Czy zna ktoś jakiś sposób aby doświadczyć tego programu osobiście
    > zanim się zrobi upgrade do iOS6 na swoim własnym iPhone ?

    Tylko po co? Przecież nowy soft jest całkowicie bezpieczny, przetestowany i
    pozbawiony błędów, jest emejzing. Po co się wstrzymujesz?

    > Wiem, że mogę się programem pobawić w sklepie, na iPhone 5, ale
    > wolałbym sobie np. zainstalować taki program osobno u siebie lub
    > dostać się do tych map z peceta przez internet albo coś w ten deseń.

    Na iP? Zgłupiałeś? To nie jakiś badziewny i niedopracowany android...

  • 6. Data: 2012-09-23 03:21:54
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Waldek Godel" <n...@o...info> wrote in message

    > Da się, ale co ja będę azbestowego fanboja uczył :-)
    > A tobie powiem w innym miejscu

    No i od razu poznać złośliwego trolla co to "wie ale nie powie".

  • 7. Data: 2012-09-23 13:26:05
    Od: Chris <s...@s...de>

    W dniu 2012-09-22 20:28, Pszemol pisze:
    > Czytam niepochlebne recenzje na temat nowego programu Appla
    > jaki zastąpił Google Maps w iOS6...

    No nie są najlepsze :)

    http://technologie.gazeta.pl/internet/56,113841,1253
    1035,Mapy_Polski_wedlug_Apple___Laska_Bacci__Pulan_D
    i.html

> [...]
    > wolałbym sobie np. zainstalować taki program osobno u siebie lub
    > dostać się do tych map z peceta przez internet albo coś w ten deseń.

    Chyba na razie nie ma ale o ile zrozumiałem to powinny być kiedyś dostępne.

    http://www.idownloadblog.com/2012/07/09/ios-6-maps-m
    ountain-lion/
    --
    www.bezwypadkowy.net - sprawdź auto i zobacz jego historię na forum.

  • 9. Data: 2012-09-23 16:14:36
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jingiel" <x...@x...xx> wrote in message
    > Mapy Polski według Apple
    >
    > http://technologie.gazeta.pl/internet/56,113841,1253
    1035,Mapy_Polski_wedlug_Apple___Laska_Bacci__Pulan_D
    i.html

    Bystry jesteś, Jingiel... nie ma co.
    Link jaki podałeś był już podany w poscie na który odpisałeś.

  • 10. Data: 2012-09-23 17:10:47
    Od: "Tomek" <p...@z...spamem>

    Użytkownik "Pszemol" <P...@P...com> napisał :

    > Bystry jesteś, Jingiel... nie ma co.