  • 81. Data: 2012-08-20 21:47:28
    Temat: Re: Aparaty - Czy ktoś to ogarnia?
    Od: Jakub Roguski <a...@s...maila.pl>

    W dniu 2012-08-20 21:21, quent pisze:
    > Może nadepnę Ci na odcisk ale na Twoich zdjęciach widzę w tej kwestii
    > niedostatki ;-)
    > Znaczy w kompozycji. Np tu:
    > http://www.roguski.eu/modules/2/06/rynnica.jpg

    Żartujesz?! Przecież to arcydzieło! Przyszłe pokolenia będą się bić o to
    zdjęcie! Przyznaj po prostu, że nie rozumiesz tego uniwersalnego,
    ponadczasowego przekazu!

    :-P

    Jakub
    =====================
    Jakub Roguski
    http://www.roguski.eu

  • 82. Data: 2012-08-20 21:50:33
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-20 21:47, Jakub Roguski pisze:
    > Żartujesz?! Przecież to arcydzieło! Przyszłe pokolenia będą się bić o to
    > zdjęcie! Przyznaj po prostu, że nie rozumiesz tego uniwersalnego,
    > ponadczasowego przekazu!
    >
    > :-P

    Hehe... no skoro tak to nie mam pytań ;-)

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 83. Data: 2012-08-20 21:51:48
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-20 21:46, Marek Augustyński pisze:

    > Nigdy sie z tym nie zgadzalem i nadal nie zgadzam.

    Zaczyna się niebezpiecznie... rozmowa o gustach.
    Jednak istnieje coś takiego jak złoty podział i nie jest to czcze gadanie.

  • 84. Data: 2012-08-20 21:52:19
    Od: "Marek Augustyński" <c...@N...gazeta.pl>

    > A co stoi na przeszkodzie, by zrezygnowac‡ z tego szybkiego sprawdzania?
    > Mozna np. wziac dslr, starozytna… karte pamieci z pojemnoacia… na
    > kilkadziesiat zdjec‡, zakleic lcd czyms nieprzezroczystym i be™dzie tak
    > samo, jak w dawnych czasach.

    To nie jest kwestia &#8222;a wezmę i zakleję&#8221;. Zmuszanie się do czegoś nie jest

    równoznaczne ze znajdowaniem się w określonych ramach przez dłuższy czas.
    Takie myślenie o rezygnacji z podglądu jest szybkie i bezrefleksyjne, służy
    udowodnieniu, że przypadek jest wykonalny. Coś w rodzaju nałogowego palacza,
    który twierdzi, że może rzucić już teraz. Ja mówię, że posiadając świadomość
    nie musisz z niczego rezygnować. Niezależnie od tego czym robisz zdjęcia
    wiesz co możesz osiągnąć. Na przykład, że zaduma prowadzi do powstawania
    obrazów pełnych zadumy. Skąd niby człowiek może wiedzieć jak się zadumać
    jeśli przez cale jego zycie obrazki przelatują mu przed oczami z prędkością
    armatniej kuli? Podobny efekt masz w kinematografii, chociaż tam problem
    jest bardziej złożony.

  • 85. Data: 2012-08-20 21:55:23
    Od: trolling tone <a...@a...org>

    W dniu 2012-08-20 21:43, quent pisze:

    > Uuuu... toś Ty awangarda krakowska ;-)

    Chyba nie chwytam. Wcześniej miałem Olympusa XA, IMHO król
    wśród kieszonkowców tamtej epoki, ale ktoś był tak uprzejmy
    i mi go zajumał.

  • 86. Data: 2012-08-20 22:13:09
    Od: PK <k...@n...pl>

    On 2012-08-20, trolling tone <a...@a...org> wrote:
    > Chyba nie chwytam. Wcześniej miałem Olympusa XA, IMHO król

    Ja chyba też nie. Może kolega quant nie zauważył słowa "analogowe"
    albo nie pamięta takich aparatów (wcześniej spytał czy był to
    Canon PS G3 :))

    A Olympus XA to był dosyć wypasiony aparat po prostu, choć IMO trochę
    przekombinowany.

    pozdrawiam,
    PK

  • 87. Data: 2012-08-20 22:31:25
    Od: "Marek Augustyński" <c...@N...gazeta.pl>

    > Wczoraj.

    Hehe he

  • 88. Data: 2012-08-20 22:35:21
    Od: quent <q...@b...gmail.kom>

    W dniu 2012-08-20 22:13, PK pisze:

> [...]
    > Canon PS G3 :))
    >
    > A Olympus XA to był dosyć wypasiony aparat po prostu, choć IMO trochę

    Nie zauważyłem faktycznie.
    Rollei jakoś zawsze kojarzył mi się podobnie jak Leica - stąd ta
    awangarda kr

  • 89. Data: 2012-08-20 23:04:10
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl>

    "Marek Augustyński" <c...@N...gazeta.pl> wrote:

    > Hehe he

    Nie wiem w którą stronę jest skierowany ten dwuznaczny śmiech ;-)
    ale dokładnie tak.

    Od ponad tygodnia mam otwarte okno eksplorera z tymi pstrykami,
    wczoraj byli u mnie znajomi i zdjęcia ilustrowały kolejną rundę tematu
    dyskusji pt.: "Jak wiele się zmienia w naszym otoczeniu zupełnie
    niezauważenie - myślimy: kilka, kilkanaście lat, nic się nie zmieniło.
    A tu niespodzianka!"

    To był zresztą świeży powód, dla którego ta wada analogowych odbitek
    pojawiła się na mojej liście.

    [mr.]

  • 90. Data: 2012-08-20 23:47:40
    Od: "Marek Augustyński" <c...@N...gazeta.pl>

    > Nie wiem w którą stronę jest skierowany ten dwuznaczny śmiech ;-)

    Wyobraziłem sobie, że oglądasz wszystkie swoje zdjęcia co drugi dzień. Przy
    czym skojarzyłem, że sam nie widziałem swoich starych zdjęć od ładnych paru
    lat.

    > ale dokładnie tak.
    >
    > Od ponad tygodnia mam otwarte okno eksplorera z tymi pstrykami,

    Tydzień? Istna medytacja.