  • 1. Data: 2012-08-16 19:01:20
    Temat: Etyka w fotografii
    Od: Slon <z...@g...com>

    Cyfrowa epoka fotografii pozwala na dokonywanie manipulacji duzo wiecej i latwiej.
    Historyczne, najbardziej znane manipulacje podane w linku ponizej.

    http://ethicsinediting.wordpress.com/2009/04/01/phot
    o-manipulation-through-history-a-timeline/

    Slon.

  • 2. Data: 2012-08-16 20:50:59
    Temat: Re: Etyka w fotografii
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    Slon <z...@g...com> napisał(a):

    > Cyfrowa epoka fotografii pozwala na dokonywanie manipulacji duzo wiecej i
    latwiej.

    W normalnym życiu mało jest etyki to co wymagać jej we fotografii.

  • 3. Data: 2012-08-16 21:07:29
    Od: Slon <z...@g...com>

    " Gil" <g...@g...pl> wrote in message

    > latwiej.
    >
    > W normalnym życiu mało jest etyki to co wymagać jej we fotografii.

    Czy dlatego, ze w normalnym zyciu, zony innych facetow ruchaja sie na lewo i prawo,
    to Twojej zonie, tez nalezy to robic?

    Slon

  • 4. Data: 2012-08-16 23:35:54
    Od: " Gil" <g...@g...pl>

    Slon <z...@g...com> napisał(a):

    > Czy dlatego, ze w normalnym zyciu, zony innych facetow ruchaja sie na lewo =
    > i prawo, to Twojej zonie, tez nalezy to robic?

    Kto to wie? A czego sam jesteś pewien oprócz śmierci?

  • 5. Data: 2012-08-16 23:40:54
    Od: JA <marb67[beztego]@bb.home.pl>

    On 2012-08-16 21:35:54 +0000, " Gil" <g...@g...pl> said:

    > Kto to wie? A czego sam jesteś pewien oprócz śmierci?

    Podatków.
    --
    Nie odpowiadam na treści nad cytatem
    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2012-08-17 07:50:11
    Od: "Lukasz Goran" <g...@o...pl>

    nie każdy płaci podatki:)

    Łukasz Gądzik

  • 7. Data: 2012-08-17 10:59:40
    Od: quent <x...@x...com>

    W dniu 2012-08-17 07:50, Lukasz Goran pisze:
    > nie ka?dy p?aci podatki:)

    Każdy!

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 8. Data: 2012-08-27 05:34:00
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Slon" 5...@g...co

    > http://ethicsinediting.wordpress.com/2009/04/01/phot
    o-manipulation-through-history-a-timeline/

    http://www.youtube.com/watch?v=N3U2u1IC78U

    Jestem młodą, atrakcyjną... Szukam...
    Zdjęcie nieco podretuszowane, ale za to świeże...
    Nie jakieś sprzed lat...

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'