  • Data: 2013-09-15 22:46:44
    Temat: Re: Aparat zamiast kamery?
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Mr. Misio" <m...@g...pl> writes:

    > A powiesz mi czym rozni sie dopasowanie 60 fragmentow z 1 duzego
    > kawalka do 60 ujec od dopasowania 60 fragmentow z 60 kawalkow do 60
    > ujec?

    Jeśli masz timestampy, to faktycznie różnica nie jest zasadnicza, ale
    w obu przypadkach jest to proste (nawet bez dźwięku z wbudowanego
    mikrofonu kamery).

    Natomiast włączenie rejestratora na stałe powoduje (w sprzyjających
    okolicznościach), że odpada jeden z problemów podczas samego filmowania.
    Zwłaszcza jeśli ktoś pracuje jednoosobowo, to mu raczej wystarczy
    zajęcia.

    Poza tym rejestrator można ustawić tam, gdzie później podczas filmowania
    nie można przebywać. Są różne sytuacje.

    Minimalizacja liczby fragmentów, oczywiście także.
    --
    Krzysztof Hałasa