  • Data: 2013-09-16 15:41:15
    Temat: Re: Aparat zamiast kamery?
    Od: "Latet" <l...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jakby co, darmowy Deshaker do darmowego VirtualDub (ewentualnie
    > do AviSynth jak ktoś nie boi się słowa "skrypt") umie razem ze
    > wstrząsami usuwać rolling shutter, ale nie wiem czy każdemu taka
    > wersja pasuje.

    OK, ale TAKICH "efektów"
    http://www.youtube.com/watch?v=LVwmtwZLG88
    to żaden program nie naprawi (nawet jesli nazywa się "skrypt" :-)

    Z tym, że to jest filmik z telefonu - czyżby też miał CMOS? Albo to całkiem inny
    rodzaj zjawiska.

    p.s.
    Będę miał dostęp do lustrzanki, która filmuje (jakiś Nikon za ok. 2500zł, nie
    wiem jaki symbol). Jak najłatwiej przetestować ten efekt, o którym piszesz? Tzn.
    jak go sztucznie wywołać, aby było go najlepiej widać?

    Dzięki,

    latet