    From: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Aparat 3000 zł ?
    Date: Mon, 07 Sep 2009 22:32:57 +0200

    Gamariel pisze:
    > Użytkownik "Grzegorz Brycki" <g...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Widze standardowe podejscie.. mam troche kasy to od razu wszystko laduje w
    > puszke :) Ile razy to juz widzialem... ale czlwke sie nigdy niczego nie
    > nauczy jak widac...
    >
    > Jak jestes amatorem, takim co chce sie naprawde nauczyc tego i owego i "z
    > czym sie je fotografie":) to kup sobie na allegro z heliosem Zenita TTL
    > (zeby bylo latwiej bez plytki pomiarowej:) znanej z ET) i ksiazke do
    > fotografii/badz poprzegladaj strony internetowej o fotografii (jest pelno
> [...]

    No a porada jakaś konkretna? Bo jak zauważyłeś nie mam ambicji
    fotografika, nie mam zamiaru kupować zorki żeby uczyć się od podstaw i
    ze schyloną głową poznawać tajemnice sztuki fotografi, która wielką
    jest. Pytam bezpretensjonalnie, bez gadżeciarstwa jaki mam kupić aparat
    w tej cenie - taki, który zapewni mi naprawdę dobre zdjęcia, pozwoli je
    roić wieczorem, pozwoli kręcić filmy - co do efektów - nie dziękuję :-)
    sam sobie je w PhotoPainicie np. porobię jeśli w ogóle będą konieczne.

    --
    Grzegorz Brycki, http://beczkasoli.pl/GD298, a Ty?