  • Data: 2009-09-07 21:11:17
    Temat: Re: Aparat 3000 zł ?
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Brycki pisze:

    > Pytam bezpretensjonalnie, bez gadżeciarstwa jaki mam kupić aparat
    > w tej cenie - taki, który zapewni mi naprawdę dobre zdjęcia, pozwoli je
    > roić wieczorem, pozwoli kręcić filmy - co do efektów - nie dziękuję :-)
    > sam sobie je w PhotoPainicie np. porobię jeśli w ogóle będą konieczne.

    To weź jakąś entry-level puszkę z LV(live view - zawsze się przyda, a
    nie każda ma) z dual kitem (dwa obiektywy: krótki zoom i długi zoom)
    oraz dokup do tego jasną standardową stałkę (50mm/1.8 lub lepiej
    50/1.4). W 3tys powinieneś się zmieścić (o ile kręcenie filmów nie jest
    bezwzględnym wymogiem).
    Taki zestaw da ci przyzwoitą jakość i bardzo duży zakres ogniskowych
    oraz obiektyw stałoogniskowy do specjalnych zadań (portret z małą GO).

    Pozdrawiam,
    Paweł W.