  • Data: 2009-09-09 12:44:33
    Temat: Re: Aparat 3000 zł ?
    Od: Jan <k...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Grzegorz Brycki pisze:

    > Jestem amatorem, który otrzymał podarunek w postaci pewnej kwoty na
    > aparat fotograficzny. Mam na to 3000 zł brutto.
    (...)
    > CO chcę robić?
    > - wyraźne zdjęcia wieczorem
    > - móc nakręcać filmy
    > - no i żeby "ładne, no te... zdjęcia robiło" ;-)

    Już raz się wypowiedziałem, ale list mój znikł
    z grupy. A chcę poradzić, żebyś kupił jak
    najszybciej ten aparat i zaczął fotografować.
    Na dobrą lustrzankę z opcją filmowania to
    nie jest zbyt dużo. Ale według fachowców
    i moich doświadczeń każda lustrzanka daje
    dobre wyniki. Może dlatego chcesz koniecznie
    taki aparat? Jeśli będziesz się dopytywał
    dłużej, opadną Cię takie wątpliwości, że
    kupno Ci się bardzo opóźni. Ja bym radził,
    żeby się przymierzyć do kompaktu, czyli czegoś
    z małą matrycą. Dziś już jest sporo modeli,
    którymi możesz fotografować wieczorem. Na
    czele są nowe matryce fujifilmowe. Ale
    i canon i nikon też mają dobre konstrukcje,
    te lepsze. W kwocie 3000 zł możesz mieć
    kompakt z górnej półki wraz z dodatkami,
    czyli nawet z filtrami. I torbą do tego.
    Z tą nową matrycą od fuji możesz mieć wyniki
    na poziomie dobrej kliszy, np. z zenita
    z heliosem.

    Jan